خبرهای داغ:
یزدان منصوری
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هرسین خبر داد:
سرپرست اداره تبليغات اسلامي هرسين خبر داد: در راستای اشاعه فرهنگ انسان ساز قرآن حکیم درمناطق مختلف شهرستان ،تعداد 3 مؤسسه و 25 خانه قرآن روستایی و شهري در هرسین و بيستون فعالیت دارد.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۶۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶

حجّت الاسلام محمّدرضا فاتح رو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هرسین اظهار داشت: قرآن کریم کامل ترین دستور برای رسیدن به سعادت و خوشبختی در زندگی است لذا همه باید قدر قرآن را دانسته و در راستای عزتمندی و کمال و سعادت دنیوی و اُخروی به دستورات آن عمل کنیم.

 

 

وی افزود: تعداد 25 خانه قرآن روستایی و شهري ویژه برادران و خواهران در شهرهاي هرسين و بيستون و روستاها و بخش های تابعه شهرستان فعالیت مستمر دارد.

 

 

سرپرست اداره تبليغات اسلامي هرسين خاطر نشان کرد: سهميه خانه هاي قرآني روستايي در شش ماهه اوّل سال جاري شامل 4 دوره کلاس روخوانی سطح یک در روستاهای چهر ، بلوردی ، حومه و شهرک بیستون و 5 دوره کلاس روان خوانی و تجوید مقدماتی در روستاهای عزيزآباد ، چشمه کبود ، بخش مركزي و سرماج حسينخاني ، و سنقرآباد از توابع بخش بيستون بر شمرد.

 

 

حجّت الاسلام فاتح رو اظهار داشت: تعداد 3 مؤسسه قرآني در زمينه هاي مختلف قرآني اعم از حفظ ، روخواني و روانخواني ، فصيح خواني ، تجويد و دوره هاي مختلف قرآني همه روزه در سطح شهرستان هرسين فعاليت دارد

 

 

سرپرست تبليغات اسلامي هرسين در پایان اضافه كرد: در پايان هر دوره برای متعلمان قرآنی از سوي اداره تبليغات اسلامي گواهی پايان كلاسی صادر می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار