استاندار اردبیل:

سرمایه‌گذاران افسران گردان‌های اقتصاد مقاومتی هستند

سرمایه‌گذاران و مجریان طرح‌های تولیدی افسران گردان‌های اقتصاد مقاومتی هستند و ما باید قدردان باشیم.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۷۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از  فارس ، مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در فرمانداری نمین اظهار کرد: ایجاد اشتغال بین جوانان و حل مشکلات اقتصادی مردم بزرگترین فعالیت مجریان طرح‌های تولیدی است.

وی گفت: خدمت به مردم افتخاری برای مسؤولان است و توجه به مباحث فرهنگی در انجام تمامی امور باعث حل بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون 255 واحد صنعتی و کشاورزی در استان وام دریافت کرده‌اند، افزود: 242 میلیارد تومان وام به این واحدها اختصاص داده شده که بیش از 80 میلیارد تومان آن در شهر نمین پرداخت شده است و این باعث شده تا کارهای تعطیل آغاز به کار کنند و مشکلات اشتغال این شهر حل شود.

خدابخش ادامه داد: مصوبات اقتصاد مقاومتی کاملا در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: مفهوم اقتصاد مقاومتی این است که اقتصاد کشور را مردم مدیریت کنند و ما باید در این زمینه مثل تمامی موارد به بخش خصوصی و مردم اعتماد کنیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل با اشاره به فعالیت یکی از واحدهای تولیدکننده در شهرک صنعتی شماره 2 افزود: این واحد بیش از 60 درصد قطعات ایران خودرو و سایپا را تولید می‌کند و اشتغالزایی این واحد مثال‌زدنی است.

خدابخش واحدهای صنعتی را شاه‌بیت اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تمامی دستگاه‌ها باید در راه‌اندازی چرخه اقتصاد در استان به کمک بخش خصوصی بشتابند و مشکلات بانکی در این حوزه را باید حل کنیم.

ارسال نظرات