خبرهای داغ:
رئیس اوقاف مهدی‌شهر:

رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بهترین ابزارهای نشر فرهنگ وقف هستند

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر گفت:‌ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بهترین ابزارهای نشر فرهنگ وقف در جامعه به شمار می‌روند.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۸۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محسن براتی در مورد لزوم فرهنگ‌سازی وقف در جامعه اظهار کرد: وسایل ارتباط‌جمعی مهم‌ترین ابزار برای نشر و نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: اگر مردم ثمرات وقف را در جامعه در بحث رفع مشکلات زیربنایی و در ابعاد مختلف مشاهده کنند و بدانند که موقوفات چقدر در جامعه تأثیرگذاری داشته و چه معضلاتی را رفع کرده‌اند، به سمت این سنت حسنه بیشتر تشویق می‌شوند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر گفت: رسانه‌های جمعی مانند روزنامه‌ها، نشریات و به ویژه وسایل سمعی و بصری مانند رسانه ملی و رادیو و تلویزیون نیز در فهرست ابزارهای مهم در نهادینه‌سازی فرهنگ وقف در جامعه قرار دارند.

براتی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بهترین ابزار نشر فرهنگ وقف در جامعه به شمار می‌روند، اضافه کرد: امروز شبکه‌های اجتماعی در جامعه از ساختاری فراگیر برخوردار هستند.

وی بیان کرد: اگر در فضای مجازی تولید محتوا داشته باشیم، شاهد اثرات بهتری در بحث فرهنگ‌سازی وقف در جامعه و نهادینه‌سازی این سنت حسنه در رفع مشکلات جامعه خواهیم بود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر با تأکید بر اینکه باید برای گروه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی که تبلیغ‌کننده فرهنگ وقف هستند، خوراک فکری ایجاد کنیم، تصریح کرد: با این اقدام، شاهد اثرات بهتری در حوزه وقف خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها