سلیمی در واکنش به فشارها برای ممانعت از پخش برنامه "ثریا" در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم محلات در مجلس گفت: این باعث شگفتی است چرا که شعار شفاف سازی می دهیم در صورتی که به لوازم شفاف سازی اعتقاد نداریم.
کد خبر: ۸۸۰۸۴۱۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
فشار بر برنامه ای که واقعیت ها را نشان می دهد موجب شگفتی است/ صدا وسیما نباید به روابط عمومی حزبی خاص تبدیل شود
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از فشارها

برای ممانعت از پخش برنامه "ثریا" گفت: مسئولان باید از چنین برنامه هایی استقبال کنند شنیده ها حاکی از این است که بعضی از مسئولین اعتراضاتی داشته اند و برای تعطیلی این برنامه فشار آورده اند.

وی افزود: این باعث شگفتی است چرا که شعار شفاف سازی می دهیم در صورتی که به لوازم شفاف سازی اعتقاد نداریم یعنی در زمانی که این شعار داده می شود با بگیر و ببند و دهان ها را بستن و برچسب زدن بر آنها دنبال این هستیم که منتقدین را ساکت کنیم.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه "ثریا" یک برنامه چالشی است و این گونه برنامه ها باعث می شود که مسئولان تا حدودی در رفتارهایشان احتیاط کنند ضمن اینکه افکار عمومی را نیز با واقعیات آشنا می کند.

سلیمی اظهار داشت: متاسفانه بعضی ها صدا و سیما را روابط عمومی دستگاه های خودشان تصور می کنند، صدا و سیما مستقل و متعلق به ملت است. اگر صدا و سیما چنین کاری کند و به عنوان روابط عمومی دستگاه ها انجام وظیفه کند خیانت است. قطعا به فرموده امام راحل صدا و سیما یک دانشگاه است نه ارگان یا حزب خاص.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای تمامیت خواه بوده و به دنبال این هستند که همه چیز مال خودشان شود اتفاقا همین ها شعار دموکراسی سر می دهند و این از شگفتی هایی است که ما امروز با آن مواجه هستیم.

ارسال نظرات