خبرهای داغ:
استاندار قم گفت: باید تلاش کنیم که بحث مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر در استان بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۸۰۸۵۵۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
برنامه‌های دهه فجر در استان قم مردمی برگزار شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر در استان قم اظهار کرد: باید تلاش کنیم که بحث مردمی برگزار شدن برنامه‌های این دهه در استان بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد، برنامه‌هایی که تاکنون درخصوص دهه فجر در استان قم برگزار شده، به خوبی و با بهترین کیفیت بوده است.

وی ادامه داد: از مدیران و عوامل دستگاه‌های اجرایی استان قم برای برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف در دهه بصیرت در استان که به دیدار مردم استان قم با رهبر معظم انقلاب در روز 19 دی در حسینیه امام خمینی(ره) منتهی شد، تشکر می‌کنم و توفیق همه ساله ای است که مردم استان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

استاندار قم افزود: بحث‌های خوبی در جلسه ستاد دهه فجر استان مطرح شده است و باید سعی کنیم که برنامه‌های این دهه را با استفاده از تجربیات سابق و توجه به بحث نوآوری در استان قم برگزار کنیم، امیدوارم که شاهد برگزاری مراسم‌های خوب و متنوعی در این دهه در استان باشیم.

صادقی با اشاره به ضرورت توجه به وحدت در جامعه اظهار کرد: در جامعه نیاز به حفظ وحدت و انسجام مردم را داریم، در برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان قم هم باید به بحث حفظ وحدت و انسجام توجه و از آن مراقب کنیم، نباید در این دهه سخنی بگوییم یا کاری انجام بدهیم که وحدت و انسجام جامعه خدشه دار شود، البته تفاوت‌های سلیقه ای نظری در جامعه وجود دارد.

وی ادامه داد: دهه فجر، دهه مهمی است که نشان از همت، انسجام و وحدت مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی دارد، باور مردم به رهبری امام خمینی(ره) در آن زمان بود که موجب شد انقلاب اسلامی پیروز و نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود، باید با برگزاری برنامه‌هایی هر ساله دهه فجر را گرامی بداریم.

استاندار قم افزود: امسال در دهه فجر برنامه‌های خوبی در مناطق مختلف استان به خصوص روستاها تدارک دیده شده است، البته باید برنامه‌های این دهه بیشتر توسط خود مردم برگزار ‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم بحث برنامه ریزی برای اجرای این برنامه‌ها را به عهده بگیرند.

صادقی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم استان قم در برنامه‌های دهه فجر گفت: در چند سال اخیر از این مساله کمی غفلت شد، دستگاه‌های اجرایی استان باید اجرای برنامه‌های دهه فجر را به مردم واگذار کنند، البته مردم به صورت گسترده در این برنامه‌ها حضور دارند، ولی این مساله کافی نیست، اینکه مردم استان قم در اجرای برنامه‌های دهه فجر به صورت جدی مشارکت کنند، موضوع مهمی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که با استفاده از همه ظرفیت‌های معنوی، دینی و فرهنگی در استان قم در راستای ایجاد انسجام بیشتر در جامعه تلاش کنیم و به این سو برویم که در کنار پاسداشت انقلاب اسلامی ایران در دهه فجر، کاری را برای رفع مشکلات مردم انجام بدهیم و یک محیط زندگی مناسب را برای مردم استان قم فراهم کنیم.  
ارسال نظرات