خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: با اقدامات بسیج سازندگی 480 واحد تولیدی کوچک خانگی و کشاورزی در بخش‌های مختلف اقتصادی راه‌اندازی شده و زمینه اشتغال 900 نفر را در استان فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۸۰۸۵۵۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهرام صادقی با اشاره به آموزش 2 هزار و 700 نفر در بخش اقتصادی اظهار داشت: این دوره‌ها از سوی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) و در راستای توانمند‌سازی افراد در حوزه اقتصادی و تولیدی برگزار شده است.

وی افزود: در بخش اعطای تسهیلات کارآفرینی نیز بیش از7 میلیارد و 800 میلیون تومان به واحدهای کوچک تولیدی و خانگی در حوزه‌های احداث گلخانه، پرورش آبزی، صنایع تبدیلی، تولید قارچ و عسل، پرورش طیور وغیره پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به دیگر اقدامات این نهاد در بخش اعطای تسهیلات عنوان کرد: از ابتدای امسال، نزدیک 14 میلیارد تومان پرونده درخواست نیز به بانک‌های عامل ارسال شده که تنها 7 میلیارد و 800 میلیون تومان آن محقق شده است و امیداوریم تا پایان سال این میزان افزایش یابد.

صادقی با تاکید بر اینکه ما در استان به دنبال ایجاد قطب‌های تولیدی هستیم، ابراز کرد: می‌خواهیم قطب تولید بسته‌بندی عسل در نهاوند، مبل و منبت در تویسرکان، میوه‌های خشک در اسدآباد، تولید پوشاک در نهاوند و رزن، تولید انگور و محصولات فرآوری شده آن در ملایر، تولید لبنیات در فامنین، تولید سفال و ترشیجات در بهار، عرقیات گیاهی در همدان و ترشیجات در کبودراهنگ را ایجاد کنیم.

وی گفت: با اقدامات بسیج سازندگی 480 واحد تولید کوچک خانگی و کشاورزی در بخش‌های مختلف اقتصادی راه‌اندازی شده و زمینه اشتغال 900 نفر را در استان فراهم کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به فعالیت کارگروه اقتصادی مجمع بسیج استان نیز اظهارداشت: این کارگروه متشکل از نخبگان، مدیران اقتصادی استان و اساتید دانشگاه است که مسائل، مشکلات و نیازهای اقتصادی استان را بررسی و برای رفع آنها راهکار ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات