فرمانده ناحیه مقاومت کمیجان گفت: کشورهای اسلامی که امروزه در رأس جنبش مقاومت قرار گرفته اند الگویشان همین تفکر بسیج و بسیجیان است.
کد خبر: ۸۸۰۸۵۷۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید کاوه نبیری کمیجان با بیان اینکه امنیت امروز را مرهون خون شهیدانی هستیم که برای برقراری امنیت ما از جانشان گذشتند، گفت: شهدا هر چه در توانشان بود تقدیم این نظام کردند تا ما بمانیم.

وی افزود: اینکه مسئولیت فرماندهی حوزه و دیگر مدیریت ها به فرد دیگری داده می‌شود به مانند یک امانتی است در دستان فرماندهان و مدیران که حاصل تلاش، ایثارگری و از جان گذشتگی‌های شهدا است و همانطور که فرماندهان قبلی به خوبی از آن حفاظت کرده اند، فرماندهان بعدی نیز از آن حفاظت خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: برای حفاظت از ارزش‌های و آرمان‌های شهدا بایستی در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی به رهبری رژیم غاصب صهیونیسم و آمریکا بایستیم و عزت و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران را که حاصل خون هزاران شهید است صیانت کنیم.

سرهنگ پاسدار رشیدی بسیج را حرکتی به عمق تاریخ دانست و گفت: شروع بسیج به سال 1358 نیست بلکه بسیج و حقیقت بسیجی در روز غدیر کلید خورد و نبی اکرم(ص) خود پدید آورنده تفکر بسیج است. هر چند جسم، تفکر و اندیشه بسیج در طول تاریخ بارها دچار آسیب شده ولی اندیشه آن همیشه باقی مانده است. مانند حادثه عاشورا که جسم اباعبدالله الحسین(ع) پاره پاره بر روی زمین افتاد ولی اندیشه آن همیشه جاودانه ماند.

وی افزود: اوج عشق را فقط می توان در بسیج مشاهده کرد. کشورهای اسلامی که امروزه در رأس جنبش مقاومت قرار گرفته اند الگویشان همین تفکر بسیج و بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: وظیفه بسیج بسط و توسعه اسلام ناب و ایجاد یک جامعه مومن و با تقوا از شئون آن است. وظیفه‌ای که در راستای آن حلقه های تربیتی صالحین در بسیج شکل گرفت و برای آن این ماموریت مهم تعریف شد.

سرهنگ پاسدار رشیدی در پایان از زحمات برادر رضاسلطانی نژاد در طول مدت مسئولیت به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید کاوه نبیری تقدیر و برادر ابوالفضل زارع را به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید کاوه نبیری معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات