خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه حلقه‌های صالحین تأثیر به‌سزایی در تربیت و نقش‌آفرینی نسل جوان دارد، گفت: یکی از اهداف حلقه‌های صالحین تربیت نوجوانان و جوانان جامعه و پاسخگویی به سئوالات این گروه است.
کد خبر: ۸۸۰۸۵۸۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جمع مربیان حلقه‌های صالحین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تبلور اراده یک ملت در پایان رساندن دیکتاتوری و تلاش برای به دست آوردن آزادی و استقلال است.

وی افزود: انقلاب اسلامی فقط بخشی از تاریخ نیست بلکه چگونگی وقوع آن و آرمان‌هایش حقیقتی دائمی است که ماندگار خواهد ماند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: این انقلاب مرهون روحیه ایثار و شهادتی است که در امام راحل و یاران با وفای ایشان و فرزندان و جوانان این مرز بوم وجود داشت.

وی در ادامه افزود: ما باید به این ارزش‌های والا ارج نهاده و این روحیه را نیز در جوانان و نوجوانان تقویت کنیم.

کریمی خطاب به مربیان حلقه‌های صالحین ابراز داشت: در این ایام بخشی از مباحثی که در این حلقه‌ها مطرح می‌شوند را به معرفی شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و مقایسه بین نظام جمهوری اسلامی و نظام شاهنشاهی اختصاص دهید و به آنها بیشتر از گذشته بها بدهید.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین تأثیر به‌سزایی در تربیت و نقش‌آفرینی نسل جوان دارد، گفت: یکی از اهداف حلقه‌های صالحین تربیت نوجوانان و جوانان جامعه و پاسخگویی به سئوالات این گروه است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: پیام‌ها وسخنان مقام معظم رهبری در این امر بسیار راهگشا بوده و می تواند پاسخگوی تمام سئوالات این نسل باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات