مصرف آب در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از سرانه کشوری

سرانه مصرف آب در استان کهگیلویه و بویراحمد 20 تا 25 درصد بیشتر از سرانه کشوری است.
کد خبر: ۸۸۰۸۶۰۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: سرانه مصرف آب آشامیدنی در کشور 120 تا 150 لیتر در شبانه‌روز است در حالی که سرانه مصرف آب در استان ما 20 تا 25 درصد بیشتر از سرانه کشوری است.

سیدعلی لدنی نژاد با تاکید بر به کارگیری و ارائه راهکارهای اساسی برای اصلاح الگوی مصرف حامل‌های انرژی به خصوص آب افزود: جنگ دنیای آینده جنگ آب است هر چند امروز نیز در برخی از جاها با بحران آب روبرو هستیم.

وی با اشاره به میزان بالای مصرف شاخص مصرف آب در استان را بالاتر از میانگین کشوری بیان و بر اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مطلوب در راستای اصلاح الگوی مصرف و کاهش مصرف آب تاکید کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات انجام شده طی سه سال اخیر در حوزه مشترکان، شبکه جمع‌آوری فاضلاب، تصفیه‌خانه، مخازن آب و شبکه‌های آب‌رسانی در استان، گفت: با افزایش خدمات‌رسانی باید مردم نیز تلاش کرده و با اصلاح الگوی مصرف در همه حامل‌های انرژی به خصوص آب این انرژی‌ها را برای نسل آینده نیز نگه دارند.

سیدعلی لدنی نژاد اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم، مسئولان و همه دستگاه‌ها مصرف و استفاده بهینه از این نعمت خدادادی در استان کاهش یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار