با وجود اینکه سه سال و نیم از کار شورای شهر شهرکرد می‌گذرد بالاخره نشست خبری از سوی اعضای شورا برگزار گردید که این نشست با توهین به خبرنگاران آغاز گردید.
کد خبر: ۸۸۰۸۶۱۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ شب یک شنبه 26 دی ماه سال جاری نشست خبری اعضای شورای شهر اسلامی و خبرنگاران استان برگزار شد، اما باوجود ساعت بد برگزاری نشست خبرنگاران برای پیگیری از مشکلات مردم شهرکرد و نواحی این شهر در این نشست حضور پیدا کردند.

اما با این وجود، این نشست با توهین رئیس شورای شهر به خبرنگاران آغاز گردید که با عکس العمل حاضرین در جلسه رو به رو شد و به اصرار یکی از خبرنگارن ملزم به عذرخواهی کردن شد.

اما این بی احترامی‌ها به همین جا ختم نشد و در حالی که خبرنگاران در خصوص برج‌های دوقلو سوال پرسیدند و یکی از اعضای شورا شروع به پاسخ دادن سوال کرد، رئیس شورا سخن این عضو را قطع کرد و با بیان اینکه این نظر شخصی این آقا می‌باشد مانع از ادامه پاسخ‌گویی فرد شد اما خبرنگاران مجددا سوال خود را پرسیدند اما باز هم با ممانعت رئیس شورای شهر شهرکرد پاسخ سوال به طور کامل داده نشد، که در این حین دو نفر از خبرنگاران به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند.

یکی دیگر از بی احترامی‌ها به خبرنگاران ترک جلسه یکی از اعضای شورای شهر بدون عذرخواهی از خبرنگاران بود که با این حرکت همهمه دیگر در جلسه برپا شد و با اعتراض خبرنگاران همراه بود که در نهایت دیگر اعضای شورا در صدد توجیه رفتار این عضو شدند.

ارسال نظرات