خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه مصلحت نظام و انقلاب را نباید فدای دیگران کنیم، گفت: راه وحدت جامعه حرکت حول محور رهبری و تبعیت از ولایت است.
کد خبر: ۸۸۰۸۶۳۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع مربیان حلقه‌های صالحین شهرستان نهاوند اظهار داشت: توصیه همه ائمه(ع) به سه مطلب کلیدی بوده که اگر کسی به این سه نکته توجه کند به طور قطع به آنچه که هدف خلقت است نائل می‌شود.

وی افزود: اولین مطلب اینکه کسی که همّ وغمش آخرت است؛ یعنی اگر کسی غم آخرت را خورد مشکلاتش حل خواهد شد که این در دنیای امروز ما معنی ندارد و همه هم وغم دنیا را می خورند.

امام جمعه نهاوند اشاره به دومین نکته ابراز داشت: کسی که پنهانی‌ها و خلوت‌هایش را با خدا اصلاح کند خداوند جلوه‌هایش را اصلاح خواهد کرد.

وی ادامه داد: سومین مطلب اینکه کسی که بین خود و خداوند را اصلاح کند خداوند بین او و مردم را اصلاح می‌کند و نارضایتی مردم به او لطمه‌ای وارد نخواهد کرد.

مغیثی با بیان اینکه اگر کسی از راه مستقیم خارج شود از خدا دور می‌شود، تصریح کرد: کسانی که در زمان قبل و بعد از انقلاب خلاف این راه رفتند به مشکل برخوردند اما کسانی نیز بودند که پا به پای امام و رهبری جلو آمدند وهیچ مشکلی نداشتند.

وی اضافه کرد: کسانی هم بودند که در حوادث فتنه با اینکه در گروه فتنه گران بودند اما تا آخرین لحظه پشت ولایت فقیه را خالی نکردند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه مصلحت نظام و انقلاب را نباید فدای دیگران کنیم، گفت: همواره باید به این امر توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در آستانه سی وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم، افزود: مهمترین مسئله ای که باید بیشتر از گذشته مطرح شود و آنچه که نسل جوان از آن بی‌خبر هستند را در این ایام مطرح کنید تا اگر شبهاتی در بین آنها وجود دارد برطرف شود.

مغیثی با اشاره به نقش مؤثر حلقه‌های صالحین گفت: در حلقه‌های صالحین آموزه‌های دینی را آموزش دهید وسعی کنید از باز کردن مسائل و مشکلات گذشته خودداری کنید.

وی بهترین راه وحدت جامعه را حول یک محور پیش رفتن دانست که آن محور رهبری است و خاطرنشان کرد: تبعیت از این امر واجب است و توصیه می شود در همه امور از مقام معظم رهبری تبعیت کنید .

مصلحت نظام و انقلاب را نباید فدای دیگران کنیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات