مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان:

سواد رسانه‌ای واکسینی در برابر تهاجم دشمن

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: گسترش سواد رسانه ای در میان فعالان و کنشگران اجتماعی در مرحله نخست و در یک نمای کلی در بین تمامی اقشار جامعه منجر به واکسینه شدن ذهن آنها در برابر حجم وسیع تهاجمات رسانه ای دشمن می شود.
کد خبر: ۸۸۰۸۶۸۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در حاشیه دوره آموزشی سواد رسانه ای که با حضور فعالان فرهنگی و رسانه ای استان های خوزستان و لرستان برگزار شد، در این زمینه اظهار داشت: در این دوره مباحثی نظیر اهمیت رسانه های در فضای جنگ نرم کنونی، شناخت و تاریخچه رسانه های جمعی، سیر تکامل رسانه ها از ابتدا تاکنون، تعاریف سواد رسانه ای، مفاهیم اساسی در ارتباط موثر، بازنمایی در خبر، تکنیک های اطلاع رسانی، کلیشه سازی و ... به علاقه مندان آموزش داده شد.

 

وی افزود: گسترش سواد رسانه ای در میان فعالان و کنشگران اجتماعی در مرحله نخست و در یک نمای کلی در بین تمامی اقشار جامعه منجر به واکسینه شدن ذهن آنها در برابر حجم وسیع تهاجمات رسانه ای دشمن می شود.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان تاکید کرد: با این رویکرد این سازمان در تلاش است تا با برنامه ریزی منظم و دقیق به گسترش و نفوذ سواد رسانه ای در لایه های مختلف جامعه اقدام نماید.






ارسال نظرات