خبرهای داغ:
رئیس بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد
رئیس بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با اقدامات انجام شده در رابطه با بهبود یافتن شرایط و وضعیت موجود در پادگان‌ها کاهش 22 درصدی فرار سربازان از خدمت سربازی به‌وجود آمده است.
کد خبر: ۸۸۰۸۷۰۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان،سعید شعبانیان عصردیروز  در حاشیه برگزاری هیجدهمین مجمع استانی پیشگیری کردن از وقوع جرم در نیروهای مسلح استان با اشاره به اقدامات و راه‌کارها برای جلوگیری کردن از فرار از خدمت سربازی و انجام نظارت‌های بیشتر به منظور به حداقل رساندن این موارد اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز در مورد خوش رفتاری کردن با سربازان و وظایفی که در این رابطه بر عهده کادر نظارتی است رهنمودهایی داشته‌اند که باعث خروجی‌های مناسب و مساعدی بوده است.

وی با بیان اینکه شیوه‌های مدیریتی فرماندهان نظامی و مسؤولان به منظور کاهش و پیشگیری کردن فرار از خدمت سربازی موثر بوده تصریح کرد: با اقدامات انجام شده از سال 77 تاکنون 4 برنامه ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی پنج ساله در رابطه با بهبود یافتن شرایط و وضعیت موجود در پادگان‌ها اجرا شده که در پی آن کاهش 22 درصدی فرار سربازان از خدمت سربازی را در پی داشته است.

رئیس بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: باید با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خود بتوانیم میزان و آمار فرار سربازان را به صفر برسانیم و این کار با همت و تلاش‌های جهادی نیروهای مسلح امکان‌پذیر است.

شعبانیان با اشاره به بالا رفتن احساس مسؤولیت در قبال سربازان و بالا رفتن احساس مسؤولیت آنها در مقابل وظایف خود گفت: پیشگیری کردن از جرائم به عهده قوه قضاییه بوده و به نوعی این پیشگیری کردن فرا قوه‌ای بوده و تمام دستگاه‌های فرهنگی باید به منظور ارتقا یافتن امنیت اجتماعی شهروندان به این مساله ورود کنند.

وی در پایان با بیان اینکه انجام بازرسی و نظارت بر اقدامات و عملکرد نیروهای مسلح در پیشگیری از جرایم موثر بوده است خاطرنشان کرد: با این وجود تقویت کردن آموزه‌ها و باورهای دینی و ملی در این ارگان‌ها می‌تواند باعث کاهش و به حداقل رسیدن وقوع جرم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها