جشن آغاز دهه مبارک فجر در دشت ناز ساری برگزار می گردد/ اجرای هزار برنامه دهه فجر در مازندران

جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز 12 بهمن در فرودگاه دشت ناز ساری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۸۷۱۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مازندران آماده برگزاری جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب است تصریح کرد: برنامه‌های امسال با شعار گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.
 
عماد محمودی در جلسه ستاد دهه فجر مرکز استان در فرمانداری ساری اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بوده که توسط معمار کبیر انقلاب صورت گرفته است.

وی افزود: تاثیر انقلاب در پرتو ارزش‌های اسلامی، ولایت و رهبری محقق شده و قطار انقلاب در مرحله شکوفایی و تناور شدن است.

محمودی با بیان اینکه امسال بیش از 300 برنامه فرهنگی، خدماتی، عمرانی و اجتماعی همزمان با سی و هشتمین فجر انقلاب در مرکز استان اجرا می‌شود، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، تجلیل از خانواده شهدای انقلاب، نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان و رژه موتورسواران و تاکسیرانان در استان در فجر انقلاب برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در ساری تجلیل خواهند شد گفت: 38 خانواده موفق و 38 زندانی غیرعمد توسط ستاد دیه استان در دهه فجر امسال تجلیل و آزاد خواهند شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری مراسم نورافشانی در سطح شهرهای استان تصریح کرد: 38 همایش قرآنی و فرهنگی در مساجد مازندران برگزار می‌شود.

محمودی بیان کرد: جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز 12 بهمن در فرودگاه دشت ناز ساری برگزار خواهد شد.

سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور از 12 تا 22 بهمن در مازندران برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها