مسئول اردویی راهیان نور خراسان جنوبی گفت: سه هزار و ۵۷۴ دانش آموز خراسان جنوبی از اول مهر ماه سال جاری تاکنون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۰۸۷۱۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، علی جلالی مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون هزار و ۸۵۶ نفر از دانش آموزان دختر و هزار و ۷۱۸ دانش آموز پسر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری هشت هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان خراسان جنوبی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کنند.
مسئول اردویی راهیان نور خراسان جنوبی با بیان اینکه این اردوها به مدت پنج روز به طول می انجامد، اظهار کرد: از هر نفر دانش آموز، ۵۰ هزار تومان اخذ می شود.
وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده در این اردوها بیان کرد: ۵۰ درصد هزینه کرد این اردوها بر عهده آموزش و پرورش و مابقی نیز بر عهده سپاه انصارالرضا (ع) استان است.
اعزام ۱۶۰۰ دانشجوی استان به راهیان نور
جلالی با بیان اینکه بعد از اتمام اعزام های دانش آموزی، اعزام دانشجویی آغاز می شود، افزود: از نیمه آذرماه تا پایان سال جاری، اعزام های دانشجویی را خواهیم داشت.
مسئول اردویی راهیان نور خراسان جنوبی ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری هزار و ۶۰۰ دانشجو از استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.
وی با بیان اینکه در ایان عید نیز کاروان های مردمی و محلات به راهیان نور اعزام می شوند، اظهار کرد: برای اعزام سه هزار نفر از این افراد برنامه ریزی کرده ایم.
وی با اشاره به اهداف اعزام این اردوها، بیان کرد: دانش آموزان باید بدانند که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس چه فداکاری هایی را انجام داده اند.
مسئول اردویی راهیان نور خراسان جنوبی افزود: همچنین ترویج اشاعه ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل جدید با این مناطق از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.


ارسال نظرات