مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل در نیمسال دوم سال تحصیلی 96- 1395 در 12 کد رشته تحصيلي دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۸۰۸۷۹۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل با اعلام این خبر افزود: پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌هاي تحصيلي فناوری و اطلاعات، نرم افزار، حسابداری، مدیریت کسب و کار، تربیت مربی پیش دبستانی، تربیت مربی مهد کودک و مددکاری اجتماعی انجام می‌گیرد.

سلیم پناهی اضافه کرد: داوطلبان می‌توانند با همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش کشور جهت ثبت نام به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان، میدان شفا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 13-33749512 تماس حاصل نمایند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در این مرکز دانشجویان در 7 کد رشته در مقطع کاردانی و 5 کد رشته در مقطع کارشناسی در حال تحصیل می باشند خاطرنشان کرد: دانشجویان این مرکز در طول تحصیل می‌توانند از وام دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان بهره‌مند شوند و در صورت اتمام موفقیت آمیز دوره تحصيلي، مدرك رسمي مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دریافت نمایند.

پناهی اضافه کرد: کلیه دارندگان مدارک دیپلم و دانش آموزانی که تا آخر دی‌ماه 95 فارغ‌التحصیل می‌شوند برای دوره کاردانی و دارندگان مدرک کاردانی و دانشجویانی که تا آخر دی‌ماه 1395 فارغ‌تحصیل می‌شوند برای دوره کارشناسی می‌توانند ثبت‌نام کنند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل در ساختمان جدید خود با کلاس های مجهز و دو سایت کامپیوتری پیشرفته و با بهره‌گیری از اساتید مجرب استان، آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.

ارسال نظرات