خبرهای داغ:
درنشست حجاب وعفاف مطرح شد؛

زن مبدا همه خیرات است

اولین نشست هم اندیشی باموضوع حجاب و عفاف با حضور خواهران هنرمند، به همت حوزه حضرت خدیجه (س) ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه قم در مرکزآموزش بسیجیان شهید آیت الله سعیدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۸۸۳۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
زن مبدا همه خیرات است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام قدیمی نژاد گفت: تولید و نحوه ی اقتصاد یک جامعه، تمام شرف و شرافت آن جامعه را تعیین می کند.

وی به سه اصل امانیسم، هیدونیسم و لیبرالیسم اشاره کرد و افزود: که اینها چه تاثیراتی برحجاب وعفاف و خانواده داشته است.

این استاد دانشگاه اظهارکرد: درتمدن، شما دو حالت دارید یا شکارچی هستید یا شکار شده اید که این را تمدن غرب درست کرده است، این چه نظامی است که زن باید شکارشود و به سلابه کشیده شود و از آن یک استفاده ابزاری شود.

وی بیان کرد: غربی ها خیلی زود پی بردند که زن دارای ظرافت و لطافت است و این ظرافت و لطافت را باید در دنیا به کارگیرد تا به مقاصد خود برسند.

حجت الاسلام قدیمی نژاد اظهار داشت: خداوند عالم ظرافت و لطافت را عاملی برای آزمایش زن قرارداده است تا ببیند میتواند این را برای همسرش نگه دارد؟

وی تصریح کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران، کاری کرد که زنان جامعه ما دیگر مثل زنان غربی نباشند.

حجت الاسلام قدیمی با اشاره به سخنان امام راحل و نگاه ایشان به زن گفت: مامفتخریم که بانوان و زنان، پیر و جوان وخرد و کلان در صحنه های فرهنگی، اقتصادی و نظامی حاضر و هم دوش مردان یا بهتراز آنان در راه تعالی اسلام فعالیت دارند.

قدیمی در ادامه با اشاره به نگاه امام(ره) به زن اظهارکرد: زن یک انسان بزرگ و مربی جامعه است، زن مبدا همه خیرات است، شما دیدید زن در نهضت (انقلاب اسلامی) چه کرد، ما نهضت خود را مرهون زنها میدانیم.

همچنین در این همایش، مدیر بسیج هنرمندان سپاه استان گفت: هنر یک موهبتی است که به شما داده شده و شما رسالت دارید از آن استفاده کنید، و ما باید همه تکلیف محور باشیم.

علامه روشن، هدف از اجرای این برنامه را ترویج فرهنگ به بسیجیان به عنوان افسران جنگ نرم دانست.
ارسال نظرات