خبرهای داغ:
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از خیرین مدرسه ساز در کشور گفت: شهرداری ها و وزارت مسکن و راه و شهرسازی همکاری های لازم را با خیرین مدرسه ساز داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۰۸۸۵۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
لزوم حمایت از خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه فضاهای آموزشی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است، با محسن پورگلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان قم و برقعی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز این استان و جمعی از خیرین مدرسه ساز دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از خیرین مدرسه ساز در کشور گفت: باید به موضوع توسعه فضاهای آموزشی توجه شود و شهرداری ها و وزارت راه و شهرسازی همکاری جدی‌ای را با خیرین مدرسه ساز و ادارات کل نوسازی مدارس داشته باشد و اقدامات لازم را برای تسهیل در تامین زمین های مورد نیاز برای ساخت مدارس، انجام دهند.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان قم و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز این استان گزارشی از فعالیت های خود به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه دادند و مسائل خود را بیان کردند.

لازم به ذکر است پورگلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان قم احیای تبصره های ماده 18 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش که در رابطه با ساخت مدارس همراه با ساخت مجتمع های مسکونی است، را مطرح کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها