مدیر قرآن و عترت سپاه در گفتگو با بسیج:

مدیریت رفتار قرآنی موجب تشویق و ترغیب جامعه به فرهنگ اسلامی است

سرهنگ امانی آداب و رفتار مدیران قرآن و عترت سپاه را برگرفته از آموزه های قرآنی دانست و ادامه داد: مدیریت رفتار قرآنی و عمل به آن موجب ترغیب و تشویق جامعه به سوی عمل به آموزه های آن می شود.
کد خبر: ۸۸۰۸۸۸۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار کیانوش امانی مدیر قرآن و عترت نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  دقایقی پیش در حاشیه نشست سالانه با مسئولان قرآن و عترت سپاه کربلا در مازندران، آزمون و ابتلا را امری الهی برای ناب شدن انسانها دانست.
 مدیر قرآن و عترت سپاه در گفتگو با بسیج افزود: بسیاری از گرفتاریهای ما به خاطر عمل نکردن به قرآن است و انسان مومن باید در حوزه قرآن تلاش جهادی داشته باشد.
 سرهنگ امانی اظهار داشت: جامعه اسلامی  به عمل  فرهنگ قرآنی نیاز دارد و فرهنگ هم مثل هوا برای بقاء و زندگی اسلامی لازم است،  لکن همانگونه  که در هوای آلوده زندگی غیر ممکن می شود زندگی در فرهنگ آلوده هم مورد تهدید است.
این مسئول در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  آداب و رفتار  مدیران قرآن و عترت سپاه را برگرفته از آموزه های قرآنی دانست و  ادامه داد: مدیریت رفتار قرآنی  و عمل به آن موجب ترغیب و تشویق جامعه به سوی عمل به آموزه های آن می شود.
وی  رفتار های مدیران قرآنی را حساس خواند و اظهار کرد:  تمام رفتارهای مدیران برگرفته از روش و سیاستی است که برای اداره امورات طراحی کرده و با توجه به این مهم، مخاطبین هم با هوش بالای خود مدیران را مورد ارزیابی  قرار می دهند.
مدیر قرآن و عترت نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: پاسداران به عنوان کسانی که دغدغه حفظ و سلامت سپاه  را دارند باید ولی امر  خود را راضی نگه داشته و در این مسیر هوشیار باشند که همه دشمنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با تمام امکانات و تجهیزات برای تغییر باورهای دینی و کاهش عمل به قرآن و اعتقادات در جامعه اسلامی به ویژه در نهاد سپاه  هماهنگ شدند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار