رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان:

نجات جان بیمار دچار قطع شدگی دست با پرواز اورژانس هوایی زنجان

بیمار دچار قطع شدگی دست با پرواز اورژانس هوایی زنجان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.
کد خبر: ۸۸۰۸۸۹۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: مردی که دچار قطع عضو از ناحیه مچ دست شده بود با استفاده از بالگرد به بیمارستان موسوی زنجان انتقال یافت.

دکتر علیرضا زراعتچی افزود: با توجه به نیاز فوری نسبت به انتقال فرد حادثه دیده به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان به منظور پیوند عضو قطع شده و درمان بیمار، تقاضای امداد هوایی شد که با هماهنگی eoc مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی این استان، بالگرد از زنجان به پرواز درآمده و راهی محل شد.

وی اظهار کرد: با توجه به وجود پد بالگرد در شرکت مینو خرمدره، مرد حادثه دیده از بیمارستان امدادی ابهر توسط اورژانس 115 خرمدره به محل فرود منتقل شد و بالگرد نیز بلافاصله پس از تحویل گرفتن بیمار توسط تیم اورژانس هوایی به سمت زنجان به پرواز درآمده و در ساعت 12:40در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان به زمین نشست.

دکتر زراعتچی عنوان کرد: این مرد که 45 سال سن دارد هنگام عملیات سمپاشی با تراکتور، از ناحیه مچ دست چپ دچار اسیب و بلافاصله توسط همراهان به بیمارستان امدادی ابهر منتقل می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار