خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه باید بصیرت، معرفت و منطق را در دانشگاه‌ها نشر دهیم، گفت: دانشجویان باید فارغ از دعواهای سیاسی به حرکت رو به رشد خود ادامه دهند.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۳۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از شاهرود،‌نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با مسؤولان حوزه، پایگاه‌ها و قرارگاه‌های جهادی، امربه‌معروف و فضای مجازی دانشگاه‌ها صبح امروز در دفتر بسیج دانشجویی شاهرود برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌ها با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر مطالبه‌گری دانشجویان و روشنگری در جامعه اظهار کرد: انتظار از یک دانشجویی انقلابی این است که بتواند در جامعه روشنگری و مطالبات آحاد جامعه را از مسؤولان مطالبه‌گری کند.

حمید دامغانی افزود: رهبر انقلاب دانشجویان را افسران جنگ نرم در برابر توطئه‌های دشمنان می‌دانند و این یعنی باید دانشجوی ما در برابر توطئه دشمنان هوشیار، آگاه و بصیر باشد و این مطالبه‌گری از مسؤولان در این راستا شکل می‌گیرد.

وی با تأکید بر توجه دانشجویان در کنار کسب علم و دانش به موضوعات سیاسی و اجتماعی و اثرگذاری در این ابعاد جامعه بیان کرد: دانشجوی ما باید هم در علم و هم در عمل پیشتاز باشد و در راستای منافع ملی و انقلابی کشور گام بردارد و از راهی که در پیش‌ گرفته عقب ننشیند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیرشان در جمع دانشجویان بر آرمان‌گرایی در مقابل مصلحت‌گرایی تأکید فرمودند.

دامغانی با اشاره به سایر ویژگی‌های دانشجویان بیان کرد: صدق، صفا، خلوص، آزادی و رهایی از وابستگی‌های گوناگون حزبی و سیاسی، حرکت مبتنی بر اشخاص نبودن، حساسیت منفی نداشتن، منطق، تفکر، بینش، تحصیل و میل به فهمیدن و تحقیق هم در دانشجو و حرکت آن وجود دارد.

وی اظهار کرد: رهبری در دیدار با دانشجویان دانشگاه صنعتی خط‌ مشی مشخص کردند که باید دانشجوی ما در این مسیر حرکت کند و مراقب توطئه‌های دشمنان در این رابطه باشند و این آفت حرکت دانشجویان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با تأکید بر مراقبت از خصوصیات حرکت دانشجویی و ترویج آن در محیط دانشگاه‌ها بیان کرد: باید دانشجوی ما فارغ از دعواهای سیاسی به حرکت رو به رشد خود ادامه دهد و وارد دعواهای سیاسی و حزبی نشود که این آفتی برای دانشجویان و انحرافی در حرکت صادقانه آن‌ها است.

دامغانی با تقدیر از فعالیت‌های انجام‌شده در دانشگاه‌ها به همت بسیج دانشجویی گفت: ما باید بصیرت، معرفت و منطق را در دانشگاه‌ها نشر دهیم و سعی کنیم تا این فرهنگ در بین دانشجویان ترویج و دانشجوی تراز انقلاب اسلامی پرورش یابد.

در این نشست که با حضور مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود برگزار شد، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها و مسؤولان قرارگاه‌های بسیج دانشجویی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه مأموریتی و مطالبات برنامه‌ای پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها