مدیران قرآنی رده های 22 گانه سپاه کربلا از رامسر تا گلوگاه در نشست سالانه مدیران قرآن و عترت سپاه شرکت داشته و برنامه ها و عملکرد های قرآنی سپاه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۳۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  با همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با حضور مدیران قران و عترت روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه  رده های سپاه مازندران نشست سالانه ای برگزار شد.
 مدیران قرآنی رده های 22 گانه سپاه کربلا از رامسر تا گلوگاه در  نشست سالانه مدیران قرآن و عترت سپاه شرکت داشته و برنامه ها و عملکرد های قرآنی سپاه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
 سرهنگ پاسدار کیانوش امانی مسئول قرآن و عترت نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جایگاه سوم مرکز قرآن و عترت فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه خبر داد و افزود: با توجه به اقدمات و عملکرد مناسب مرکز قرآن و عترت در سپاه همچنان باید این روش تقویت شود.
 سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا دغدغه اول تبلیغات سپاه کربلا  را همگانی کردن عمل به قرآن و رفتار به آن دانست و گفت: همه مدیران مربوطه در رده های مقاومت بسیج سراسر مازندران  در مسیر اعتلای فرهنگ قرآنی تلاش داشته و این حضور مصداق واقعیت نسبت به این مهم است.
 در ادامه نشست ، مدیران قرانی رده های سپاه کربلا، هم نظرات و پیشنهادات خود را به منظور اجرای بهتر و بیشتر  معارف قرآن و عترت  در سپاه ارائه کردند. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها