خبرهای داغ:
مسؤول تعلیم و تربیت سپاه سمنان:

گفتمان ولایت در جامعه ترویج شود

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان گفت: گفتمان ولایت امروز باید بیش از گذشته در جامعه ترویج شود و سخنرانان در این حوزه ابتکار عمل به خرج دهند.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۳۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، حجت‌الاسلام علیرضا اسکندرپور ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی دبیران هیأت منتظران موعود سه حوزه مقاومت بسیج خواهران سمنان بیان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان، فعالیت‌های مربوط به هیأت منتظران موعود است که اکثر پایگاه‌ها در برگزاری آن شرکت دارند.

وی بیان کرد: امسال جلسات هیأت منتظران موعود در سطح پایگاه‌ها ماهانه دو بار برگزار شد و خوشبختانه تاکنون تا حدی برگزاری این برنامه موفقیت‌آمیز بوده است.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان افزود: در برگزاری این برنامه‌ها، موضوعات معرفتی، بصیرتی و تربیتی مهم است و باید به این موارد توجه ویژه داشت؛ همچنین بحث‌های بصیرتی باید میان نوجوانان و جوانان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

اسکندرپور تصریح کرد: دبیران هیأت منتظران موعود باید در بحث خط‌دهی سیاسی نیز فعال باشند و در پایگاه بسیج نقش‌آفرینی کنند.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: خط‌دهی سیاسی باید از طریق راه‌های مختلف و ابتکارات سخنران انجام شود؛ سخنران باید پیرو گفتمان ولایت با ابتکار خود تمام مطالب را به فرامین رهبر معظم انقلاب متصل کرده و بسیجیان را به اطاعت از فرامین ولایت‌فقیه دعوت کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها