نماینده مردم رباط کریم در گفت‌وگو با «بسیج»:

برجام مسائل پشت پرده مهمی دارد

نوروزی گفت: در برجام موارد خاصی داریم که از دید بنده به عنوان یک نماینده مجلس پنهان مانده و حقیقتا نمی‎دانیم که آقایان دولتی چه تصمیماتی را در برجام گرفته‎اند؟
کد خبر: ۸۸۰۸۹۶۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر سیدعباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‎ای در نشست یک سالگی اجرای برجام مبنی بر اینکه" در برجام هیچ چیز محرمانه‌ای وجود ندارد" بیان کرد: در برجام موارد خاصی داریم که از دید بنده به عنوان یک نماینده مجلس پنهان مانده و حقیقتا نمی‎دانیم که آقایان دولتی چه تصمیماتی را در برجام گرفته‎اند؟

نوروزی افزود: به عنوان نمونه برای بنده این سوال است که آیا برجام واقعا شامل مسائل هسته‎ای است یا شامل مسائل دیگر هم هست؟ یا اگر تیم مذاکره کننده با 1+5 مذاکره کرده چطور است که وزیر انرژی امریکا و برخی مقامات امریکا نیز در جلسه بودند اما وزیر انرژی فرانسه در جلسه نبود؟بر این اساس آیا ما با 1+5 مذاکره کردیم یا فقط با امریکا؟ و سوالات دیگری از این دست.

نماینده رباط‌ کریم در ادامه تصریح کرد:  برجام مسائل پشت پرده‎ مهم و خاصی دارد که تیم مذاکره کننده نمی‎توانند درباره آن پاسخگو باشند و برای بنده به عنوان یک نماینده مجلس درباره جزئیات این مذاکرات توضیح نداده‎اند و شاید یکی از علل اینکه خیلی از مسائل برجام محرمانه بود این است که امتیازهای فراوانی به طرف مقابل داده شده است.

نوروزی در خاتمه پیرامون این نشست سیدعباس عراقچی نیز گفت: آقای عراقچی نیز صرفا خواسته یک مصاحبه تبلیغاتی و توجیهاتی داشته باشد.
ارسال نظرات