فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت:ما مدیون شهداء هستیم.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۷۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در اولین یادواره شهدای صنعت ومعدن استان هرمزگان که با حضور مسئولین لشکری و کشوری و خانواده هایی معزز شهدا و ایثار گران با هدف گرامیداشت یاد و خاطره 85 شهید صنعت و معدن استان هرمزگان در حسنیه عاشقان ثارلله سپاه امام سجاد(ع) برگزار گردید. گفت:ما مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم وخانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و ما وامدار فقط و فقط این قشر از جامعه هستیم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره یکی از شهدای صنعت و معدن استان هرمزگان گفت: شهید غلامحسین سالاری از شهدای شهرستان رودان می باشد که وی قبل از شروع جنگ کارگر شرکت کشتی سازی خلیج فارس بود و با شروع جنگ ، وی به جبهه های نبرد رفت و در کربلای 5 که جزو نیروهای غواص بود در پشت کانال ماهی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) اظهار کرد:هرکس که شهید می شود خداوند او را به نزد خود می برد و ما خودمان را وامدار شهدا می دانیم.

وی در پایان گفت: این یادواره نیز تنها برای همه گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا مخصوصا شهدای کربلای 5 و شهدای صنعت و معدن نیست در صورتی که شهدا به این چنین نشستی نیاز ندارند بلکه ما این یادواره را گرفتیم و خانواده آنها را دعوت کردیم که شهدای خودشان را واسطه قرار دهند که برای ما و انقلاب ما دعا کنند.

ارسال نظرات