رییس ستاد کنگره شهدای گیلان:

کتاب ستارگان درخشان رونمایی می شود

رییس ستاد کنگره شهدای گیلان از کتاب کنگره ملی شهدای گیلان با عنوان ستارگان درخشان رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۸۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ جوادی در جلسه هماهنگی اعضای ستاد کنگره شهدای گیلان با بیان اینکه نباید از انجام برخی امور بزرگ مغرور شد، اظهار کرد: خدمت به شهدا از توفیقات بزرگی است که خداوند به ما بخشیده و امیدوار هستیم در این مسیر ثابت قدم باشیم.

وی هدف از تشکیل جلسه را تقویت معنویت و روح سازمانی عنوان کرد و ادامه داد: با تقویت این روحیه می توان عملکرد بهتری داشت.

رییس ستاد کنگره شهدای گیلان تصریح کرد: ستاد کنگره با بضاعت اندک خود کار بزرگی انجام داد، کار برای شهدا افتخار است و عملکرد تک تک اعضای این مجموعه بدون اجر نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ما شهدا را حی و ناظر بر اعمالمان می دانیم، افزود: کار برای شهدا بدون منت است، اگرچه ما پس از برگزاری کنگره با بحران مالی مواجه شدیم اما هیچ کس پا پس نکشید و این نشانگر عمق ارادت همکاران ما به ساحت شهداست.

جوادی برگزاری اختتامیه کنگره ملی شهدای گیلان در ۲۱ بهمن سال جاری را یکی از مهم ترین برنامه های پیش روی این سازمان قلمداد کرد و گفت: فرماندهان سپاه، مسئولین بنیاد شهید، فرمانداران و چهره های استانی از مهمانان ویژه اختتامیه خواهند بود و از کتاب کنگره ملی ستارگان درخشان نیز رونمایی خواهد شد.

رییس ستاد کنگره شهدای گیلان در پایان با بیان اینکه ما در راه کار برای شهدا استقامت خواهیم کرد، گفت: با وجود تمام مشکلات کار را سبک نخواهیم شمرد و با قدرت ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات