نماینده شاهین شهر گفت: رخی افراد به هر قیمتی می‎خواهند در اریکه قدرت و صندلی ریاست بمانند و با هر هزینه‎ای که باشد حاضر هستند آن هزینه را بپردازند؛ البته نه از جیب خود بلکه از جیب بیت‎المال و از حیثیت نظام.
کد خبر: ۸۸۰۹۰۷۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به جمع آوری سانتریفیوژها و زیرساختهای اضافی در تاسیسات فردو طبق گفته مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، به قسم جلاله علی اکبر صالحی مبنی بر عدم کندی و توقف در برنامه هسته‎ای اشاره کرد و گفت: ما عادت کردیم به این گونه قسم خوردن‎ها و حرف‎ها و نقش‎های متضاد داشتن توسط برخی از مسئولین از جمله اظهارات آقای صالحی.

حاجی دلیگانی درباره این نوع رفتار دولتمردان اظهار داشت: این مسئله از اینجا نشات می‎گیرد که برخی افراد به هر قیمتی می‎خواهند در اریکه قدرت و صندلی ریاست بمانند و با هر هزینه‎ای که باشد حاضر هستند آن هزینه را بپردازند؛ البته نه از جیب خود بلکه از جیب بیت‎المال و از حیثیت نظام.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: ما قول‎های زیادی را از رئیس جمهور شنیدیم که با گذشت زمان فراموش کرده است و از یاد برده و مطالبی که الان بیان می‎کند عکس حرف‎ها و قول‎های گذشته است، همین‎طور آقای صالحی که اظهارات او در گذشته با وضعیت امروز هسته‎ای در تناقض است.

حاجی دلیگانی در خاتمه مطرح کرد: به دولت پیشنهاد می‎کنم که یک مرکز یادآوری راه اندازی کند و در آن مرکز مطالبی که از دولتمردان بیان می‎شود هر مدت یکبار یادآوری کند  تا کاملا و با صراحت مطالب در تقابل با هم خود را نشان ندهد و یادآوری برای خود دولتمردان باشد تا حداقل بتوانند به یک نوعی با توجیهاتی که بیان می‎کنند آن ظاهر متناقض مطالب را به نوعی درست کنند هرچند که در باطن و اهداف متفاوت است!
ارسال نظرات