خبرهای داغ:
اعضای هیات رزمندگان شهرستان کنگاور با فرماندار نشستی با موضوع هم اندیشی و تعامل در جهت پیشرفت و توسعه فرهنگ شهرستان داشتند.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۲۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور؛علیرضا ایزدی فراندار کنگاور در این نشست اظهار داشت:جامعه امروز ما برخلاف اختلاف سلیقه ها در اصول بر یک اعتقاد هستند و برای رشد و تعالی آن تلاش میکنند.
 

وی تصریح کرد:با ید توجه داشته باشیم که این آزادی و آرامش مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران است لذا با تمام توان با با بهره گیری از توان این عزیزان باید آینده ای مثبت و درخشان را برای جامعه رقم زد.

 

ایزدی بیان داشت:اگر دیروز جنگ در جبهه های سخت صورت می گرفت و دشمن در مقابل بود امروز سنگرها را باید از درون خانه ها بست و در برابر حجمه عظیم جنگ نرم ایستادگی کرد.

 

فرماندار کنگاور نبود اماکن ورزشی و تفریحی را مهمترین معضلات شهرستان دانست و گفت: متاسفانه با جمعیت نزدیک به 100 هزار نفری شهرستان ،یک مکان مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و یا تخلیه انرژی جوانان وجود ندارد که هرچه سریع تر باید این وضعیت سامان یابد.

وی با اشاره به مسیر عبور بودن کنگاور ،این شهرستان را از لحاظ موقعیت پیشرفتی در وضعیت خوبی دانست و گفت: علیرغم داشته های شهرستان میینیم که مردم از لحاظ معیشت در وضعیت خوبی قرار ندارند و این نشان از کوتاهی مسئولین است.

وی با ابراز خوش بینی به برخی مسئولین حال حاضر گفت: امیدواریم که کنگاور از لحاظ اقتصادی، فرهنگی،سیاسی ،ورزشی و بسیاری از موارد دیگر که دارای کمبود است تغییر قابل لمسی داشته باشد.

ارسال نظرات