خبرهای داغ:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان؛

رسانه یکی از ارکان موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی است/ برنامه‎های دهه فجر باید مبتنی بر تنوع و کیفیت باشد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز رسانه یکی از ارکان موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی است و پیام‌رسانی درست مفاهیم ارزشی به متن انقلاب را به جامعه می‎رساند.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۶۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، نجیب الله تاری پیش از ظهر امروز در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان با محوریت بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: کار رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتقال درست فرهنگ و مولفه‎های انقلاب اسلامی و حتی فراگیرتر از آن در امر حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارد.

وی افزود: امروز رسانه یکی از ارکان موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی است و پیام‌رسانی درست مفاهیم ارزشی به متن انقلاب را به جامعه می‎رساند.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه امروز مردم ما به رسانه به یک امر تفریحی نگاه نمی‎کنند و برای دانستن و هویت‌شناسی و تعریف خود به ابزارهای رسانه‎ای مراجعه می‎کند، تصریح کرد: این بیانگر آن است که اصحاب رسانه نقش مهمی در بحث هویت‌بخشی باورها و عقایدی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی حائز اهمیت است، برعهده دارند.

تاری ابراز کرد: انقلاب اسلامی دارای پیام‎های ارزشی بسیاری است، پیام دنیای غرب یک پیام نامشروع است و ابزارهای رسانه‎ای مختلفی دارند و امپراتوری رسانه‎ای در مقابل دنیای اسلام و ایران ایجاد کردند تا پیام خود را برسانند.

وی تک تک روزهای ایام الله دهه فجر را مملوء از بار مفهومی و ارزشی خواند و گفت: اگر چه تکنولوژی پایین‎تری در انتقال داده‎های رسانه‎ای داریم، پیام ما نسبت به پیام استکبار رساتر است.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه رسانه‎های سنتی و کوچک با پیام‎ها و مفاهیم بی‎شمار تاثیر خود را به جبهه رسانه‎ای رژیم شاهنشاهی و استکباری گذاشتند، بیان داشت: جایگاه رسانه‎ای ما در عرصه انقلاب اسلامی بسیار ممتاز و تاثیرگذار است.

تاری وظیفه گروه خبری دهه فجر را مطالبه گری خواند و افزود: رسانه‎ها بازوی مقتدر و نرم ستاد است و رسانه باید از کمیته‎ها و ستادهای تابعه در سراسر استان مطالبه‎گری کند، برنامه‎های دهه فجر باید در مقایسه با سال‎های گذشته کیفی‎تر شوند ما نمی‎خواهیم فقط مدیران را بولد کنیم بلکه برنامه‎ها باید مبتنی بر تنوع باشد.

تاری با تاکید بر اینکه برنامه‎های دهه فجر باید مبتنی بر تنوع و کیفیت باشد، تاکید کرد: روزمرگی برنامه‎های فجر در مدارس زیبنده فرهنگ انقلاب نیست، مگر ما قرار نیست دهه فجر را برای دانش‎آموزان، جوانان و نوجوانان که پیروزی این انقلاب را ندیدند بازخوانی کنیم، اندیشه‎های امام راحل و مقام معظم رهبری و آرمان‎های بلند شهیدان را ترویج کنیم.

وی فضاسازی مدارس در استقبال از برنامه‎های دهه فجر ضعیف است، گفت: بسنده کردن برنامه‎های دهه فجر به زنگ انقلاب زیبنده دهه فجر و نظام اسلامی نیست باید از این فرصت مغتنم به درستی استفاده شود.

وی تصریح کرد: این ستاد از روز شنبه 2 بهمن ماه تا روز شنبه 9 بهمن ماه به همه شهرستان‎های استان گلستان خواهد رفت و با شوراها و مسئولان ستاد شهرستانی دهه فجر در استان گلستان دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار