فرماندار تربت حیدریه:

هرکس مردم را نسبت به نظام بدبین کند خائن و نفوذی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: امنیت واقتدار کشور حاصل خون شهداست و کسانی که مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند خائن و نفوذی هستند.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۶۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، احمد علی موهبتی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان اظهار کرد: نفوذی در این نظام کسانی هستند که هوای نفس بر آنها غالب شده و دائم درصدد انشقاق بین مردم و نظام هستند و این خیانتی بزرگ محسوب می شود.
 
وی تصریح کرد: امروز وظیفه مسئولان و کارگزاران نظام خطیر و سنگین است و قبل از هر چیز ابتدا باید در محکمه وجدان، خودشان را اصلاح کنند تا بتوانند در مسیر مناسبی خدمتگذاری صادق برای نظام اسلامی باشند.
 
موهبتی بر رعایت ضوابط و مقررات در دستگاه های اجرائی تاکید کرد و افزود: در حوزه مدیریتی قوانین باید بصورت اصولی رعایت شود تا از انحراف جلوگیری شود.
 
فرماندار تربت حیدریه اذعان کرد: جامعه باید به سمت رشد و پویایی حرکت کند و مردم نیز باید جسارت ایستادگی در مقابل خطای مسئولان را داشته باشند.
 
امام جمعه تربت حیدریه در این مراسم اظهار کرد: اقتدار در ابعاد مختلف زمینه رشد و پویایی و رسیدن به اهداف متعالی انبای الهی را رقم می زند. حجت الاسلام محمدرضا عصمتی بیان داشت: اگر ملتی فاقد اقتدار باشد و نتواند در مقابل شیطنت ها و زیاده های سلطه گران ایستادگی کند آن کشور و ملت به سعادت نخواهد رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها