خبرهای داغ:
امام جمعه باغ بهادران در گفتگو با لنجانا با انتقاد نسبت به عملکرد دولت یازدهم در خصوص کم رنگ جلَوه دادن محورهای اقتصاد مقاومتی در کشور متذکر شد: دیدگاه ما نسبت به دولت مردان یک دیدگاه دلسوزانه و پدرانه است و خدای نکرده قصد تخریب کسی را نداریم چرا که دولت از خود ماست و اگر هم انتقاداتی نسبت به دولت داریم در چارچوب ارتقای همه جانبه کشور است.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۹۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

امام جمعه باغ بهادران  در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با انتقاد نسبت به عملکرد دولت یازدهم در خصوص کم رنگ جلوه دادن محورهای اقتصاد مقاومتی در کشور متذکر شد: دیدگاه ما نسبت به دولت مردان یک دیدگاه دلسوزانه و پدرانه است و خدای نکرده قصد تخریب کسی را نداریم چرا که دولت از خود ماست و اگر هم انتقاداتی نسبت به دولت داریم در چارچوب ارتقای همه جانبه کشور است.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ تاکید کرد: روند فعالیت های اقتصادی حاکم در دولت تدبیر و امید، رویکرد بسیار امیدوار کننده و امیدوارانه به غرب است و نگاه های دولت بیش از آنکه به حل مشکلات و باز کردن گره های اقتصادی در کشور معطوف شده باشد بر روی مساله برجام متمرکز شده است.

خطیب نماز جمعه باغ بهادران با بیان اینکه غفلت از ظرفیت ها داخلی کشور می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد خاطرنشان کرد: ما نباید محو در پیشرفت های کشورهای غربی شویم، البته جمهوری اسلامی ایران باید همگام با بسیاری از کشورهای توسعه یافته رشد کند اما این موضوع دلیلی بر این نمی شود که توانمندی ها و جوانان با استعداد کشورمان را کنار بزنیم و نسبت به آنها غافل باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جوانان ما در مقوله تولید باید مورد حمایت دستگاه های مختلف قرار بگیرند تصریح کرد: مسؤولان کشورمان می توانند به جای وارد کردن هواپیماهای اجاره ای خودشان به دنبال ارتقاء صنعت ساخت هواپیما در کشور باشند.

امام جمعه باغ بهادران با انتقاد نسبت به عملکرد دستگاه ها در خصوص پسرفت ایجاد شده در زمینه پرتاب ماهواره به فضا در کشورمان خاطرنشان کرد: جای دارد از مسئولان ذیربط بپرسیم چرا چندین ماهواره در نوبت پرتاب قرار دارد و اخیرا تحرک چشم گیری را در خصوص پیشرفت این صنعت در کشور شاهد نیستیم؟!

خطیب نماز جمعه باغ بهادران با توجه به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان متذکر شد: مسؤولان و متولیان امر باید با نصب العین قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم دخالت و جانب داری مسؤولان در امر انتخابات، از دامن زدن به این موضوع به جد پرهیز کنند.

حجت الاسلام فرهنگ در پایان یادآور شد: به نظر بنده تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی و جانب داری از دولت و احزاب توسط مسؤولانی که کرسی های مسئولیتی را در اختیار دارند خیانت به مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها