سردار انصاری در یادواره 220 شهید بمباران 28دیماه 65 و روز ملی مقاومت مردم سنندج

تاریخ کردستان سند شجاعت، مقاومت دلاوری و وفاداری به انقلاب است

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به 5400شهید انصار و 18 هزار شهید مهاجر استان کردستان گفت: وجب به وجب این خطه از خاک ایران اسلامی آغشته به خون شهدا است.
کد خبر: ۸۸۰۹۲۱۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ظهر امروز در یادواره 220 شهید بمباران بیست و هشتم دیماه سال 1365 و روز ملی مقاومت مردم سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مهاجر و انصار استان کردستان گفت: سی سال پیش و در چنین روزی جنگنده های رژیم بعث عراق 20 نقطه از خاک کردستان را آماج حملات وحشیانه خود قرار دادند و ما امروز بعد از گذشت چندین سال از آن واقعه سخت و جانکاه این جا گرد هم جمع شده ایم تا یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی بداریم.

 

وی با اشاره به 5 هزار و 400 شهید انصار و 18 هزار شهید مهاجر استان کردستان گفت: وجب به وجب این خطه از خاک ایران اسلامی آغشته به خون شهیدان است و آسایش و آرامش امروز جامعه ما به برکت خون شهداست.

 

سردار انصاری بیان داشت: تاریخ خون بار کردستان سند شجاعت، مقاومت و ایثار مردم است و مردم کردستان از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی، برای اعتلای آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و ثمره آن اقتدار نظام اسلامی است.

 
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: بمباران شهرهای مختلف کردستان توسط هواپیماهای عراقی مردم این استان را به خاک و خون کشید اما مردم همچنان مقاومت کردند و برای مقابله با نظام سلطه و ایستادگی در برابر دشمنان و کسانیکه می‌خواستند امنیت کردستان را خدشه‌دار کنند به پا خواستند.
 
 
سردار انصاری گفت: امروز همه کسانی که دغدغه انقلاب اسلامی را دارند، وظیفه دارند با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، راه شهدا را ادامه دهند و این حرکت با وحدت کلمه و در لوای خط رهبری انجام می شود.
 
 
 
 

 

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار