مدیرکل بنیاد شهید گیلان شناخت ظرفیتهای موجود در بدنه فکری نخبگان را از اهم موضوعات دانست و گفت:این شورا باید برای رشد و بالندگی اعضای خود گام های بلند و مثمر ثمری بردارد .
کد خبر: ۸۸۰۹۲۴۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،عبدالله پاکاری در جلسه شورای هماهنگی نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر یکی از روشهای ممتاز و متمایز در رفع مشکل ایثارگری را ،تعامل هرچه بهتر با نخبگان جامعه ایثارگری برشمرد.

وی شناخت ظرفیتهای موجود در بدنه فکری نخبگان را از اهم موضوعات دانست و خاطرنشان کرد:این شورا باید برای رشد و بالندگی اعضای خود گام های بلند و مثمر ثمری بردارد .

پاکاری به پرخیر و برکت بودن دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:باید برای ارج نهادن به مقام شامخ از دستاوردهای فرزندان و خانواده های شاهد و ایثارگران در جهت نیل به اهداف و منویات رهبری و ترویج فرهنگ ایثار و استفاده کرد .

پاکاری تصریح کرد:باید زمینه لازم را برای استفاده از دانش، تجارب و تخصص ارزشمند نخبگان در حل مشکلات ایثارگران فراهم آوریم و از نفوذ تفکرات و جریانات نا متعارف در جامعه جلوگیری کنیم.

وی، بالابردن کمیت حضور جامعه نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به همراه کیفی بودن بر اساس ضوابط را مد نظر و توجه خود دانست و تاکید کرد:شناساندن ایثارگران نخبه در جهت بالابردن اعتماد به نفس جامعه ایثارگری امری تحقق پذیر است.

ارسال نظرات