حاشیه‌های نهمین نشست‌خبری رئیس‌جمهور

غیبت حسین فریدون در نشست‌خبری روحانی

نهمین نشست‌خبری رئیس‌جمهور امروز در حالی برگزار شد که حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور برخلاف رویه‌های پیش در این نشست غایب بود.
کد خبر: ۸۸۰۹۲۵۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، نهمین نشست‌خبری حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در محل ساختمان شهید بهشتی نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

**طبق اعلام روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری این نشست قرار بود از ساعت 16 برگزار شود و حضور خبرنگاران و عکاسان نیز ساعت 14 باشد.

**رئیس‌جمهور رأس ساعت 15:57 دقیقه وارد سالن شهید بهشتی شد و پس از ورود وی قرآن قرائت شد.

**پشت سر رئیس‌جمهور به رنگ آبی لاجوردی بود و تصاویری از امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری روی دیوار نصب بود.

**از ساعت 15:15 تقریبا برخی از اعضای هیئت دولت وارد سالن کنفرانس شدند که محمدباقر نوبخت و محمود واعظی وزیر ارتباطات از اولین کسانی بودند که در ردیف اول نشستند.

**نفر بعدی محمودجواد ظریف وزیر امور خارجه بود که ورود او با استقبال عکاسان خبری و نواختن صدای شاتر دوربین‌های‌شان همراه شد. تعدادی از عکاسان نیز وزیر امورخارجه را مورد خطاب قرار دادند و از او خواستند به سمت آنها دست تکان دهد تا عکس بگیرند که ظریف نیز همین کار را انجام داد و گفت "مخلصیم".

**قبل از آغاز نشست‌خبری، طیب‌نیا وزیر اقتصاد نیز به صورت ایستاده و درگوشی با ظریف چند دقیقه‌ای صحبت کرد که این موضوع برای عکاسان و خبرنگاران جالب بود.

**عراقچی معاون وزیر خارجه نیز هنگامی که قصد نشستن به صندلی داشت با ظریف خوش و بش کرد و ظریف خطاب به وی گفت: ما فکر کردیم شما نمی‌آیید و سراغت را گرفتیم.

**دمای سالن نیز مثبت 18 درجه را نشان می‌داد و یک نفر نیز مرتب دمای سالن را چک می‌کرد تا هوای سالن گرم نشود.

**یکی از نکات مورد توجه در نشست‌خبری امروز، غیبت حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور بود که بر خلاف نشست‌های قبلی که در ردیف اول و در کنار محمد نهاوندیان می‌نشست، اما امروز در نشست حضور نداشت.

ارسال نظرات