رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خبر داد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام الله دهه فجر گفت: در این ایام در سطح شهرستان همدان 600 برنامه تدوین شده که اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۹۲۷۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جواد حیدری در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی در جمع اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل سازمان تبلیغات برگزار شد، با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مساجد اظهار داشت: در برگزاری برنامه‌ها با امام جماعت مساجد هماهنگی لازم صورت گیرد و برای برگزاری جلسات و برنامه‌ها در مساجد از هیئت امنای مساجد و یا نهادهای امنیتی و فرمانداری مجوز اخذ گرفته شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام الله دهه فجر عنوان کرد: در این ایام در سطح شهرستان همدان 600 برنامه تدوین شده که اجرایی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به برنامه‌های شاخص عنوان کرد: اجتماع مدافعان حرم یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده است که 15 بهمن ماه به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) در مسجد المهدی شهرک الوند برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در همدان به صورت اولویت بندی در سطح شهر انجام می شود، گفت: باید کم کم به سمت مدیریت محله‌ای پیش برویم.

حیدری اضافه کرد: اگر در محله ای می خواهد برنامه ای اجرا شود از شورای محله اجازه گرفته شود و برنامه با کیفیت بهتری در هر محله انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات