خبرهای داغ:
امام جمعه چهاربرج:

جبهه مقاومت، جبهه مکتب ما و دفاع از اسلام است/ رزمندگان مدافع حرم، مانع از نفوذ دشمنان اسلام به کشور شدند

امام جمعه چهاربرج گفت: جبهه مقاومت، جبهه مکتب ماست و ما وظیفه داریم از مدافعان حرم که با ایثارگری و جان فشانی در جبهه های مقاومت، مانع از نفوذ و پیشروی دشمنان اسلام شدند، حمایت و پشتیبانی کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۹۲۸۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام جعفر آذرپندار در مراسم جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه مردم ما همیشه و در همه صحنه ها حضور دارند، اظهار کرد: مردم امنیت خود را مرهون خون شهدا و نعمت ولایت می دانند و قدردان ایثارگری های رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت هستند.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره جهاد با کفر و دشمنان، گفت: در برخی جاها، جهاد جانی واجب است و در برخی جاها نیز جهاد مالی و با این جهادها و دفاع از حق است که اسلام زنده می ماند.

وی با بیان اینکه برخی گمراهان در داخل کشور، ایراد می گیرند که چرا به دیگر کشورها کمک می کنید، افزود: دشمنان اسلام، از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند و هدف آنها مقابله با اسلام و از بین بردن آن است و لذا باید در مقابل این دشمنان ایستاد.

آذرپندار با تاکید بر اینکه مدافعان حرم، از عزت، آبرو و اقتدار ما دفاع می کنند، تصریح کرد: مدافعان حرم با ایثارگری و جان فشانی در جبهه های مقاومت، مانع از نفوذ و پیشروی دشمنان اسلام شدند و ما وظیفه داریم تا از این دلاورمردان حمایت و پشتیبانی کنیم.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه جبهه مقاومت، جبهه مکتب ماست، اظهار کرد: باید از جبهه های مقاومت پشتیبانی کرد و به حمدالله مردم نیز نشان داده اند که قدردان این ایثارگری ها هستند و از جبهه های مقاومت حمایت می کنند.

هم چنین سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چابک چهاربرج از هدیه نقدی و غیرنقدی مردم این بخش به جبهه های مقاومت خبر داد و گفت: این کمک ها با همکاری امام جمعه، کانون های مساجد، پایگاه های بسیج و مردم روستاهای تابعه و شهر چهاربرج جمع آوری شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار