خبرهای داغ:
مدیر فرهنگی هنری شهرداری همدان تأکید کرد

حمایت شهرداری از طرح‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی

مدیر فرهنگی هنری شهرداری همدان گفت: شهرداری از طرح‌هایی حمایت می‌کند که جنبه فرهنگی و فرهنگ‌سازی دارد و این از جمله مباحثی است که شهرداری برای آن هزینه می‌کند.
کد خبر: ۸۸۰۹۲۹۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید ترکمان در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان اظهار داشت: شهرداری در برگزاری مراسم‌ها فضاسازی لازم را انجام می‌دهد، سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز در مناسبت‌ها پوشش‌های تبلیغاتی و رژه تاکسیرانان را دارند.

وی گفت: در اولین روز ایام دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای را در 12 بهمن ماه با مشارکت شورای تبلیغات اسلامی به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر در میدان امام(ره) برگزار خواهیم کرد.

مدیر فرهنگی هنری شهرداری همدان در خصوص برگزاری المپیادهای ورزشی، عنوان کرد: این المپیادهای ورزشی در 15 رشته توسط شهرداری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری سه نمایشگاه عکس نیز پیش‌بینی شده که در نگارخانه‌های شهرداری برگزار می شود، ابراز داشت: همچنین برای تنظیف مکان‌های برگزاری مراسم و راهپیمایی‌ها، صدور غرفه و اقلام تبلیغاتی دستگاه‌ها و نهادها همکاری لازم انجام خواهد شد.

ترکمان در خصوص پاسخ به سوال نصب بنر تبلیغ کلینیک‌های دامپزشکی در بهترین مکان شهر و قابل دید گفت: ما هیچ بنری را در شهرداری رایگان نمی کنیم و مسئولیت نصب بنرهای به عهده سازمان زیباسازی است.

وی با بیان اینکه شهرداری متولی صدور مجوز به سازمان، کلینیک و ... نیست افزود: شهرداری از طرح‌هایی حمایت می‌کند که جنبه فرهنگی و فرهنگ‌سازی دارد و این از جمله مباحثی است که شهرداری برای آن هزینه می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات