خبرهای داغ:
وزیر سابق اطلاعات کشور ساعتی پیش در جمع بسیجیان حوزه مقداد سپاه غدیر تبریز، تحریف و نفوذ را دو طرح دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۰۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حیدر مصلحی با تقسیم بندی بحث نفوذ به نفوذ موردی و جریانی، تصریح کرد: دشمن در این دو بحث با برنامه ریزی دقیق و هزینه کلان در فکر از بین بردن گفتمان انقلاب و اصطلاحات امام خمینی(ره) در میان برخی از مسئولان است.

وی افزود: در نفوذ موردی برای ترور شخصیت های نظام برنامه ریزی می شود که این ترور؛ فیزیکی و شخصیتی است که امثال آن را در تاریخ مشاهده کردیم.

حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: در نفوذ جریانی، دشمنان با طراحی جریان فکری، در بین عامه مردم نفوذ می کنند به طوریکه با برنامه ریزی دقیق، فکر و اندیشه عامه مردم را به نفع خود یا جریانی که خود آن را مدیریت می کنند تغییر می دهند.

وی با اشاره به صحبت های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص راه امام راحل، تاکید کرد: عده ای در تلاش هستند راه امام خمینی(ره) را گم کرده، یا از آن غفلت کنیم که این تهدید شامل نسل سوم و چهارم نظام مقدس اسلامی است و در این صورت سیلی سختی را خواهیم خورد.

وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد با تاکید به اینکه باید با بصیرت افزائی در راستای شناسایی تهدیدها در بین نیروهای ارزشی و عامه مردم تلاش کرد، اظهار داشت: جوانان به خصوص بسیجیان باید جریانی را راه اندازی کنند که گفتمان و اصطلاحات امام خمینی(ره) در آن ساری و جاری باشد تا نگذارند دشمنان داخلی و خارجی به اهداف پلید خود -که همان فراموش کردن گفتمان، تحریف و از بین بردن اندیشه های امام راحل است، برسند.

ارسال نظرات