خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد
معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری اجتماع مدافعان حرم در روز ولادت حضرت زینب(س) در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۱۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی‌مراد کیانی در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با اشاره به تشکیل ستادهای فرعی دهه فجر در محل هایی که روحانی مستقر است، اظهار داشت: شورای فرهنگی روستا چون روحانی مستقر داریم مانند شورای فرهنگی محلات در مراکز شهرستان‌ها و مناطق سطح حاشیه شهر شکل می‌گیرد.

وی عنوان کرد: برنامه دهه فجر تا پایان دی ماه یا دوم بهمن ماه باید به اداره سازمان تبلیغات اسلامی ارسال شود تا به ستاد مربوطه ارسال گردد.

معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: برنامه هایی که در این راستا تنظیم شده 13 برنامه کمیته قرآنی، 19 برنامه کمیته تشکل های دینی و برگزاری اجتماع مدافعان حرم است که با همکاری ستاد مرکزی در سراسر کشور انجام می شود.

معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری اجتماع مدافعان حرم در روز ولادت حضرت زینب(س) گفت: در این روز با برگزاری اجتماع از مدافعان حرم تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی ادامه داد: مراسم سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری و مشارکت هیئات مذهبی، کانون مداحان و شاعران آئینی و مجمع عالی کانون های فرهنگی و تبلیغی برگزار می شود.

کیانی همچنین ابراز داشت: فاطمیه دوم 13 اسفندماه است و محور اصلی ما این ایام است که از دفتر مقام معظم رهبری تأکید شده که الویت کار در فاطمیه دوم باشد چراکه فاطمیه دوم ارجحیت تاریخی معتبری دارد و مبنا را فاطمیه دوم قرار می دهیم.

وی اضافه کرد: کنگره شعر فاطمی در برنامه‌های دهه فجر طراحی شده که از مرداد ماه روند آن شروع شده و فراخوان اشعار آئینی در سه سطح نوجوانان، کودکان، دانشجویان و بزرگسالان انجام شد.

معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: آثاری که به کنگره ارسال شده از بین آنها آثار خوب را انتخاب کرده و جمع بندی صورت می گیرد و به چاپ می رسد تا در دهه فجر از آن رونمایی شود که در آستانه فاطمیه اشعار آئینی را در اختیار مداحان قرار دهیم تا به عنوان تولید محتوا برای آنان باشد.

وی تأکید کرد: کنگره شعر فاطمی به‌صورت ملی برگزار می شود و یکی از محوری‌ترین برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات