خبرهای داغ:

احزاب و اقشار باید با محوریت رهبری، وحدت داشته باشند‎

جانشین فرمانده سپاه مراغه در جمع فرهنگیان و معلمان بسیجی مدارس این شهرستان با تاکید بر لزوم وجود وحدت در جامعه، گفت: امروز باید همه اقشار و احزاب در جامعه با محوریت ولایت و رهبری وحدت داشته باشند تا دشمن نتواند به اسلام و ایران اسلامی ضربه برند.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۲۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: فرد و افرادی که در شوراهای شهر، مجلس یا ریاست جمهوری انتخاب می شوند باید ویژگی هایی از جمله تعامل با دنیای خارج و توجه بر توسعه اقتصاد داخلی، اهتمام در برقراری و تقویت عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد را داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توسعه بهداشت و درمان به عنوان رویکرد منتخبان ملت، ادامه داد: منتخب مردم باید به فکر مردم محروم و مظلوم جامعه بوده و روحیه مبارزه با اشرافی گری را در خود داشته باشند.

ساعدی با اشاره به توطئه دشمنان در قالب جریان نفوذ در کشور، تصریح کرد: نظام سلطه همواره با نفوذ در افراد و خواص درصدد ایجاد تفرقه و ناامنی در جامعه بوده و در این راستا، مسئولان و آحاد مردم باید آگاه و هوشیار باشند.

وی با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده، اظهار کرد: حضور آگاهانه و گسترده ملت بزرگ ایران در این عرصه سیاسی و اجتماعی، مهر تاییدی بر حقانیت و پشتوانه عظیم مردمی نظام اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه مراغه همچنین با اشاره به لزوم توجه به دغدغه های فرهنگی و اجتماعی مردم، گفت: گفتمان خدمتگزاری در بین مسئولان، پاسخ به مطالبات جامعه است .

حمید ساعدی خاطرنشان کرد: رفع دغدغه های فرهنگی و اجتماعی در جامعه باید در راستای تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و مبتنی بر ولایتمداری و آموزه های اسلامی، مردم سالاری و خدمت به آحاد جامعه بوده و مورد توجه مسئولان به ویژه در بخش آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی ادامه داد: تلاش برای تحقق آرمان های ناب انقلاب اسلامی با تکیه بر راهبردهای اساسی رهبر انقلاب و در راستای پاسخ به نیازها و مطالبات آحاد جامعه، رسالتی سنگین بر دوش قشر فرهنگیان به عنوان تربیت دهندگان نسل های آینده است .

ساعدی بیان داشت: تاریخ مصرف مکتب ها و گفتمان های منحط غربی از جمله لیبرالیسم و مارکسیسم در کشورمان در سال های پیش از انقلاب با آگاهی مردم به پایان رسیده و اکنون کشور ما به برکت نظام مقدس اسلامی درمسیر تعالی آرمان ها و ارزش های اسلامی حرکت می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار