نبود بصیرت دربرخی مسئولان جریان فتنه را به عاشورا کشید

خبرگزاری بسیج: یک استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر بصیرت و بینش انقلابی در میان برخی مسئولین وجود داشت جریان فتنه هرگز به عاشورا کشیده نمی شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۳۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

به گزارش روابط عمومی ناحیه فیروزکوه، علی اکبر اسفندیاربسیجی حوزه ۴ خاتم انبیاء ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه، اظهار داشت: اگر بصیرت و بینش انقلابی در بین برخی مسئولین تاثیرگذار سیاسی و فعالان احزاب نهادینه می شد و سکوت ها در برابر فتنه ها می شکست، جریان فتنه هرگز به عاشورا کشیده نمی شد و در نطفه خفه می شد.

انقلابی که بر پایه مردم سالاری دینی شکل بگیرد، توسط مردم هم بیمه می شود، مردم هوشیار و همیشه در صحنه در رویارویی با فتنه ۸۸ نشان دادند که هیچ قدرتی بالاتر از وحدت ملی نیست، وحدتی که بر پایه معرفت دینی و انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال فرصتی از درون نظام هستند تا به تهدیدات بیرونی میدان نفوذ و رخنه کنند و این درایت و هوشیاری تمامی مردم و مسئولین را می طلبد که در تمامی صحنه ها بیدار و آماده باشند.

این استاد دانشگاه بیان کرد:  کافی است با اندکی تامل در شعارهای فتنه گران ۸۸ به ابعاد پنهان تفکرات آشوبگران پی برد، از این رو صراحتاً مشخص است شعار "نه غزه نه لبنان”  ریشه در تفکرات صهیونیستی دارد.

وی افزود: واکنش مسئولین در برابر برخی بدعهدی ها و ناهنجاری ها که تهدیدی برای منافع ملت ایران هست باید به هنگام و صریح باشد.

اسفندیار عنوان کرد: عکس العمل به موقع درحماسه تاریخی ۹ دی نشان از ایمان قوی و استوار مردم داشت و هر کسی با ایمان وارد شود برنده است و بر پیشانی استکبار داغ می نشاند.

وی خاطرنشان کرد: مردم، مسئولین و تمامی جریان های سیاسی تنها در سایه پیگیری جدی مطالبات رهبر معظم انقلاب می توانند پایه های وحدت و همدلی ملی و دینی را محکمتر کنند تا کشور به پیشرفت و اعتلای همه جانبه دست یابد.

 

 

ارسال نظرات