این نیروها جهت بازسازی و توسعه و تعمیر صحن حضرت فاطمه زهرا(س) راهی نجف اشرف هستند.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۶۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
سرهنگ گرامی در رابطه با اعزام نیروهای مردمی به نجف اشرف بیان کرد:این نیروها جهت بازسازی و توسعه و تعمیر صحن حضرت فاطمه زهرا(س) راهی نجف اشرف هستند،ان شاءالله که این کاروان ها و این اعظام ها به همین شیوه من بعد ادامه خواهد داشت.

وی افزود؛از کل استان ۲۲نفر اعزام می شوند که بیش از ۶۰درصد(۱۲نفر) آن مردم باشت هستندکه این افراد با بصیرت دینی،اسلامی و امام شناس هستند.

 گرامی در ادامه اظهار کرد؛این افراد از مهرماه از طریق سپاه شهرستان ثبت نام کرده بودند و امروز شاهد اعزام آن ها هستیم،فردا صبح به مرز ایلام می رسیم و این افراد بسیجی که اکثرا شاغل نیستند و تحصیلات عالیه دارند را بدرقه عراق می کنیم.

وی درآخر گفت:تقدیر و تشکر می کنم از مردم خوب استان و مخصوصاشهرستان باشت که همیشه در همه مناسبت ها و درهمه لبیک هایی که نسبت به انقلاب و اسلام است حضور دارند و نسبت به جمعیت خود در سطح استان رتبه اول را داشته اند.


همسر احمد نصیری یکی از این افراد اعزامی در مصاحبه با باشت نیوز گفت:افتخار می کنم که همسرم به نجف اشرف اعزام شده است و حس خیلی خوبی دارم.


بعضی از مردم می گویند این افراد برای گرفتن پول به عراق و سوریه می روند که این حرف ها کاملا کذب و دروغ بوده و تنها برای رضای خداوند به این مکان اعزام می شوند تا بتواند کمکی برای مردم عراق انجام دهد.
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
ارسال نظرات