خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد

آلودگی ذهنی فراتر و آسیب‌زاتر از آلودگی اخلاقی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان آلودگی ذهنی را فراتر و آسیب‌زاتر از آلودگی اخلاقی دانست و گفت: فضای مجازی روح و اخلاقیات مردم را نشانه رفته است و تلاش رسانه ها در بیان آسیب های موجود در این فضا نجات فکر و انسانیت را در پی دارد.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۶۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ پاسدار مصطفی رستمی در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز همدان اظهار کرد: رسانه ها در زمینه گفتمان سازی موفق عمل نکردند.

وی افزود: رسانه ها در خوش بینانه ترین حالت برای مدت کوتاهی اقدام به انعکاس مطالبات رهبری معظم انقلاب کرده و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی خواسته رهبری به فراموشی سپرده می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه همدان گفت: با توجه به تاکید معظم له در زمینه جنگ نرم و فضای مجازی و آسیب های ناشی از این حوزه ولی به این موضوع توجه جدی نشده است.

رستمی با ابراز نگرانی از برخی شبکه ها و فضای مجازی بیان کرد: هم اینک بیشتر دانش آموزان و دانشجویان به تلفن همراه و فضای مجازی بدون هیچ مراقبتی دسترسی دارند که این یک آسیب است.

وی افزود: ورود به فضای نامناسب مجازی نابودی اذهان دانش آموزان را به همراه دارد و نمی توان به چنین فردی در آینده مسئولیتی را واگذار کرد.

وی آلودگی ذهنی را فراتر و آسیب‌زاتر از آلودگی اخلاقی دانست و اظهار کرد: فضای مجازی روح و اخلاقیات مردم را نشانه رفته است و تلاش رسانه ها در بیان آسیب های موجود در این فضا نجات فکر و انسانیت را در پی دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه همدان تاکید کرد: در کشورهایی نظیر چین امکان دسترسی به هر سایت و فضای مجازی برای هر فردی وجود ندارد ولی در ایران هیچگونه محدودیتی برای استفاده از فضای مجازی وجود ندارد.

وی افزود: رسانه ها باید در تبیین اینگونه مسائل و گفتمان سازی فعال شوند ولی با وجود پی بردن به اهمیت موضوع براحتی از کنار آن می گذرند.

وی تاکید کرد: ولایت فقیه برای نجات مردم است و نادیده گرفتن منویات رهبری فرزانه انقلاب به ضرر مردم تمام می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه همدان گفت: دشمنان نظام با ترفندهای مختلف دنبال دور کردن مردم از ولایت هستند بنابراین رسانه ها مکلف به امیدوار کردن مردم نسبت به خدمات نظام و بر هم زدن توطئه دشمنان هستند.

سرهنگ رستمی اضافه کرد: به فرموده رهبری فرزانه انقلاب تمامی خدمات صورت گرفته در کشور باید توسط مسئولان برای افزایش آگاهی مردم منعکس شود.

وی افزود: عوامل صهیونیسم با بهره گیری از تکنولوژی روزانه 5 میلیون کلمه نادرست به ذهن مردم می دهند و ایران به عنوان ام القرای جهان و در حالیکه نگاه مستضعفان عالم به این کشور است، نباید کوتاهی و کم کاری در مقابله با این ترفندها بکند.

معاون هماهنگ کننده سپاه همدان گفت: چنانچه دشمن روزانه 10 ساعت زمان در فضای مجازی علیه دین مبین اسلام بگذارند باید برای خنثی کردن توطئه های آنان 2 برابر دشمن در فضای مجازی فعال بود.

رستمی اضافه کرد: نظام اسلامی در چهار دهه فعالیت دستاوردهای بزرگی به ویژه در حوزه سلولهای بنیادین و نانو داشته است ولی این توفیقات به خوبی منعکس نشده است.
وی بیان کرد: چنانچه خدمات دولت به خوبی منعکس شود موجب امیدواری مردم و مصونیت آنان در برابر هر گونه هجمه و تهاجمی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار