عضو حزب موتلفه اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر مطهری مطرح کرد؛

علی مطهری بلندگوی جریان های سیاسی لیبرال و مخالف نظام شده است/تقویت بنیه نظامی برای کشور ضروری است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حرف های علی مطهری همان حرف های باب طبع دشمن است و در راستای اهداف دشمن برای از بین بردن روحیه انقلابی گری در کشور مطرح می شود و در واقع او بلندگوی این نوع جریان های سیاسی لیبرال و مخالف نظام شده است.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۸۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، علی مطهری  از فعالان سیاسی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای  اسلامی در مصاحبه اخیر خود با سایت آفتاب این بار نیز نیروهای انقلابی را نشانه گرفته و با بیان مطالبی آن ها را به صورت غیر مستقیم تندرو خوانده است.
جالب تر اینجاست که این نماینده مجلس به امام راحل(ره) نیز رحم نکرده و تسخیر لانه جاسوسی را که امام خمینی از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند را در زمره اقداماتی قرار داده است که از روی کم عقلی و هواهای نفسانی انجام شده است.
علی مطهری در مصاحبه با سایت آفتاب گفته است : ” تندروی همیشه بد است. از اول انقلاب تا امروز هم هر جا تندروی کرده‌ایم به انقلاب ضربه زده‌ایم. از طولانی‌کردن تسخیر سفارت آمریکا بگیرید تا قتل‌های زنجیره‌ای و توقیف همزمان چندین روزنامه و ممانعت از اظهار نظر منتقدان و احکام سنگین قضایی برای منتقدان سیاسی و تحریک دشمن برای وضع تحریم‌های اقتصادی و تلاش برای اجرا نشدن برجام از طریق "موشک‌پرانی” و ایجاد بهانه‌های حقوق بشری برای دشمن و هر معترضی را فتنه‌گر خواندن، همه اینها به انقلاب ما ضربه زده است. اینها انقلابی‌گری نیست، اقداماتی است که از روی کم‌عقلی یا هواهای نفسانی و کسب قدرت به هر وسیله ممکن است.”
این انتقادات علی مطهری از تست‌های موشکی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ربط دادن آن ها به برجام که پیش‌ ازاین در کلام عددی دیگر از اصلاح‌طلبان نیز تکرار شده بود در حالی است که  طبق اذعان مقامات دولت یازدهم، برجام  اساساً قرار نبوده که با موضوعات موشکی ایران مرتبط باشد.
این اظهارات همچنین تداعی کننده هشدار مقام معظم رهبری در اشاره به برخی تلاش‌های خواسته یا ناخواسته برای کاستن از توان موشکی کشور است که معظم‌له آنرا در صورت آگاهی گویندگان، «خیانت» عنوان کرده بودند.
رهبری قبلا تکلیف این نوع حرف ها را روشن کردند
حمید رضا ترقی در واکنش به اظهارات اخیر علی مطهری گفت: دیدگاه های علی  مطهری در واقع دیدگاه سطحی نگری است که از عمق تجربی و پخته سیاسی برخوردار نیست.
معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در ادامه بیان کرد: علی مطهری مطالبی را مطرح می کند که قبلا رهبری انقلاب تکلیف این نوع حرف ها را روشن کردند، قبل از ایشان مرحوم هاشمی رفسنجانی هم این مطلب را مطرح کردند که دوره موشک گذشته که بعد دوباره این حرف را اصلاح کردند.
ترقی تصریح کرد: وقتی گزینه نظامی در کنار گزینه مذاکره هم چنان در روی میز دشمنان ما قرار دارد، نمی شود تقویت بنیه نظامی در کشور را نادیده گرفت؛ البته پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی در درجه اول وظیفه ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خود شخص مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قواست وحرف های امثال علی مطهری که تلاش و زحمتی برای حفظ این انقلاب نکشیده اند تاثیری در سیاست های کلان نظام نخواهد داشت.
علی مطهری با مخالف خوانی به دنبال مطرح کردن خود در افکار عمومی است
وی ادامه داد: علی مطهری همیشه سعی می کند با مخالف خوانی خود را در افکار عمومی مطرح نگه دارد و فکر می کند که با این نوع حرف ها می تواند زمینه رای قشر عوام جامعه را برای خود بالا ببرد .
این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: این در حالی است که گفتمان رقابتی در انتخابات آینده بین جریان انقلابی و غیر انقلابی در کشور است و لذا معنا و مفهومی که مطهری از اعتدال و میانه روی مطرح کرده است کاملا با معیارهای اسلامی، علوی و نبوی مغایر است و مفهوم انقلابی گری همان مفهومی است که مقام معظم رهبری تبیین کردند.
ترقی با بیان اینکه اعتدال در اسلام آن چیزی نیست که مطهری معنا می کند، اظهار کرد: این نوع صحبت های علی مطهری نشان می دهد که از مطالب و کتب مرحوم پدرشان هم استفاده لازم را برای ارتقاء بینش دینی خود نمی کنند و همان حرف هایی را می زنند که دشمن می زند.
علی مطهری بلندگوی جریان های سیاسی لیبرال و مخالف نظام شده است
وی با اشاره به پاسخ امام راحل به تند روی تحت عناوینی که علی مطهری مطرح کرده است، خاطر نشان کرد: تسخیر سفارت آمریکا اگر تندوری بود امام راحل آن را به انقلاب دوم تفسیر نمی کردند، امام که اهل مسامحه و دورویی و نفاق نیست که بگوییم چیزی را که امام از آن به انقلاب دوم یاد می کنند تندروی بنامیم .
معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: این ها همان حرف هایی است که باب طبع دشمن است و در راستای اهداف دشمن برای از بین بردن روحیه انقلابی گری در کشور مطرح می شود .منتها این بار از زبان علی مطهری گفته می شود و در واقع او بلندگوی این نوع جریان های سیاسی لیبرال و مخالف نظام شده است.
ترقی در ادامه مطرح کرد: این نوع حرف ها برای جامعه نخبگان کشور و نیروهای طرفدار انقلاب و امام ارزشی ندارد و هم نسل اول و هم نسل دوم و سوم کاملا متوجه این مسئله شدند که ما جز از راه حفظ روحیه انقلابی و تقویت بنیه نظامی بازدارنده و ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های آمریکا به هیچ کدام از اهداف انقلاب اسلامی نمی توانیم برسیم.
وی در پایان عنوان کرد: تا به حال هیچ کشوری از راه سازش و مسامحه با دشمن و ذلت و تن دادن به خواسته های دشمن نتوانسته است به رشد و کمال برسد.
انتهای پیام/

بوتیا نیوز

ارسال نظرات
آخرین اخبار