خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه، جانشین و کارکنان پایور در حسینیه ثارالله این ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۹۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این نشست به موضوع شناخت و تحلیل جریان فتنه در طول انقلاب اسلامی تاکنون پرداخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر آزادمنش در ابتدای جلسه این سوال را مطرح نمود که ریشه های فتنه در جامعه اسلامی چیست؟ و حاضرین جلسه نظرات و دیدگاه های خود را درباره این موضوع بیان کردند.

حجت الاسلام آزادمنش با بیان متن خطبه 50 نهج البلاغه عوامل ریشه ای و اصلی فتنه انگیزی در جامعه اسلامی را پیروی از هوای نفس و اجرای احکام دروغین خودساخته مخالف کتاب خدا بیان نمود.

وی افزود: تنها راه نجات از فتنه ها، اطاعت از ولی است. در یک برهه از تاریخ در فتنه های جهان اسلام شخص پیامبر اکرم(ص) حضور دارد و یک موقع امام معصوم(ع) و در حال حاضر ولی فقیه است که همگی راه نجات و راه عبور سالم از فتنه هستند.

در پایان اظهار کرد: در فتنه 88 مردم با بصیرت به دلیل تبعیت از ولی امر، از این امتحان سخت، پیروزمندانه عبور کردند ولی متأسفانه بسیاری از خواص از این فتنه سربلند بیرون نیامدند و مهمترین علت آن هوی و هوس و حب دنیا و تکبر و غرور و لجبازی آنها بود.

نشست هم اندیشی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها