خرابه های بی مهری که استراحت گاه معتادان شده است!

اتمام و واگذاری مسکن 51 واحده منطقه دو شهری گیوی بیش از 7 سال در حالی بدون تکلیف و نیمه کاره رها شده است که هم اکنون این مکان تبدیل به استراحتگاه معتادین و ... می باشد.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۹۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، 51 واحد مسکن مهر منطقه 2 شهری گیوی بیش از 7 سال است که همچنان بدون تکلیف مانده و موجب نارضایتی متقاضیان این واحد ها شده است.

این پروژه مردمی با بد قولی های بسیاری از سوی دولت ها دست و پنجه نرم کرده است، بطوری که جلسات و پیگیری های بسیاری از سوی مسئولین امر برگزار شده ولی خروجی مشهود به تعیین و تکلیف این پروژه میسر نشده است.

حال پس از 7 سال بلاتکلیفی هم اکنون این مکان تبدیل به استراحتگاه معتادین و ... شده است تا باری دیگر بر معضلات این مسکن بی مهر افزوده شود.

به گزارش کوثرخبر، پس از راکد ماندن مسکن مهر گیوی در زمان دولت نهم و دهم مسئولین ذیربط راه و شهرسازی اعم از مسئولین استانی و کشوری از این پروژه بازدید کرده و با صدور احکام و قولهای مساعدی در خصوص تکمیل و واگذاری این واحد های مسکونی به متقاضیان بذر امید را در دلهای مالکان این مسکن مهر کاشتند.

متاسفانه قولهای پی در پی و توخالی مسئولین امر تنها نارضایتی متقاضیان این پروژه را در بر داشت و هیچ اقدام پسندیده ای هم نسبت به بهره برداری از این واحد ها صورت نگرفت.

بعد ها با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید پیگیری هایی از سوی متقاضیان واحد های مسکن مهر گیوی (منطقه 2 شهری) به نهاد های ذیربط صورت گرفت که باز هم هیچ سودی برای متقاضیان رقم نخورد؛ گویی حل مسائل و مشکلات متقاضیان مسکن مهر که نامش را باید به "مسکن بی مهر" تغییر داد، همچنان ادامه خواهد یافت.

این پروژه مردمی از زمان دولت دهم نیمه کاره بوده و با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی بیش از 7 سال است که تعیین و تکلیف نشده است.

این درحالی است که در سال های گذشته چندین بار مسئولین امر جلساتی را در خصوص تحویل واحد ها به متقاضیان و یا تعیین و تکلیف واحد های نیمه کاره برگزار کرده اند که ظاهراً دولت خود متقاضی این پروژه 51 واحدی خواهد بود.

حال بایستی منتظر ماند و دید که چه سرانجامی در انتظار مسکن مهر نیمه کاره شهر گیوی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار