کنگره شهدای دانشجوی کردستان برگزار می‌شود

استان کردستان دومین کنگره شهدای دانشجوی خود را در سال آینده برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۹۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در جلسه ستاد هماهنگی دومین کنگره شهدای دانشجویی  این استان بیان کرد: دومین کنگره شهدای دانشجوی کردستان 11 اردیبهشت سال آینده با مشارکت و همکاری تمام دانشگاه‌های استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در راستای برگزاری این کنگره در تمام دانشگاه‌های سطح سنندج و شهرستان‌ها برنامه‌های مختلفی به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با رشادت‌ها، ایثار و از خودگذشتگی شهدا در قالب یادواره شهدا، شب شعر، مسابقات فرهنگی و ورزشی و سرکشی از خانواده شهدا، نامگذاری مکان‌ها و ساختمان‌های دانشگاه به نام شهدا و برگزار خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: کمیته‌های مختلف علمی پژوهشی، اجرایی، تبلیغات، پشتیبانی، دبیرخانه و روابط عمومی با عضویت مسئولین مرتبط در دانشگاه‌های مختلف سطح استان تشکیل شده است. تجربیات بسیج دانشجویی و دانشگاه‌های استان در زمینه برگزاری یادواره و کنگره شهدا در سال‌های گذشته ظرفیت بسیار مطلوبی در راستای برگزاری هرچه کیفی‌تر این مهم در سطح استان خواهد بود.

وی گفت: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا هستیم. یادآوری یاد و خاطر شهدا و حرکت در مسیر اهداف و ارزش‌های آنها مهم‌ترین رسالت امروز ماست.
منبع:ایسنا
ارسال نظرات