رضا کریمی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از کارخانه فرآورده های نوشیدنی تسنیم نوش،از راه اندازی فازسوم این کارخانه تا آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۹۴۰۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، رضا کریمی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی به همراه احمدی فرماندار نیر در جریان بازدید از کارخانه فرآورده های نوشیدنی طعم دار تسنیم نوش واقع در شهرک تخصصی آب سبلان نیر از راه اندازی فاز سوم این کارخانه خبر داد و گفت: فاز سوم کارخانه فرآورده های نوشیدنی طعم دار تسنیم نوش تا آخر امسال راه اندازی خواهد شد و با راه اندازی فاز سوم این کارخانه برای 30 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

کریمی در ادامه از تولید 100هزار بطری درساعت دراین کارخانه خبر داد و گفت: توسط سرمایه گذاران شرکت تسنیم نوش تولید انرژی های پاک از جمله نیروگاه زباله سوز و تولید برق درپنج نقطه از استان اردبیل از جمله نیر، اردبیل، سرعین ونمین با میزان تولید 100مگاوات برق در حال انجام است.

نماینده مردم منطقه درادامه گفت: مواد سوخته شده از زباله در مواد اولیه تولید سیمان بکارگرفته خواهد شد.

کریمی درادامه از سرمایه گذاران کارخانه تسنیم نوش خواست تا در جذب نیروهای کاری خود دراین کارخانه از افراد بومی شهرستان نیر جهت اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری جوانان شهرستان استفاده نمایند.

در ادامه احمدی فرماندار شهرستان نیر هم درخصوص پیگیری مشکل حقآبه شهرستان نیر از گورگور و اختصاص سهم شهرک تخصصی آب و نیز رفع مشکل نرخ آب بها قول مساعد داد.


 

 

.

ارسال نظرات