ازفعالان تئاتر بیله سوار تجلیل شدند

همزمان با آخرین اجرای نمایش «تورا از من گرفتی » در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل ، از فعالان و تاثیرگذاران در تئاتر بیله سوار تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۴۳۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از پایگاه خبری صبح مغان،همزمان با آخرین اجرای نمایش «تورا از من گرفتی » که نمایش منتخب استان اردبیل برای حضور در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است ، با برگزاری مراسمی در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل ، از فعالین و تاثیرگذاران در تئاتر بیله سوار تجلیل شد.

در این مراسم که جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر استان و نیز گروههای نمایشی شهرستان بیله سوار حضور داشتند ، با اهدای لوح سپاس از تلاش ها و زحمات تئاتری سعید نوریان ، احمد مسرت ،جابرفتحی ،یوسف دادجو و اکبر صادقی در در ارتقا و شکوفایی تئاتر شهرستان بیله سوار مغان حضور و تاثیر موثری داشته اند و در جشنواره های تئاتر استانی و منطقه ای زمینه ساز حضور هنرمندان و گروههای نمایشی بیله سوار بوده اند ، تجلیل شد .

سعید نوریان نمایش های عود بر آتش ، پشت درهای خاکی ، عاشق کشون ، دلبران و شب بوهای هویزه را از شهرستان بیله سوار برای حضور در چهاردوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل کارگردانی و بازیگری کرده است .

احمد مسرت هم صیقل ، تبارتیره گون غبار و ترانه ،حسرت بولودی ،نقل آخر ،سن آغا من آغا ،قصه و غصه ،چال ها چال ،من من ،خرمن ،شازده ،گرگون و روز عزیز مرده را در جشنواره های مختلف استانی به روی صحنه برده است .

سرزمین آسمان ،دوردنیا در هشتاد روز ،کورزاد و خیر نبینی سعیده هم عناوین نمایش هایی است که جابر فتحی در جشنواره های مختلف استانی به روی صحنه برده است .

یوسف دادجو با نمایش های بی خان و مان ،پوتین های پایدار ،باغ آرزوها و خیرنبینی سعیده در جشنواره های استانی حضور داشته است .

مارپیچ ،باباسگ داد و تورا از من گرفتی هم عناوین نمایش هایی است که اکبر صادقی در جشنواره های تئاتر استانی به روی صحنه برده است .

تورا از من گرفتی نوشته و کار اکبر صادقی است که در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تئاتر قشقایی تهران به روی صحنه خواهد رفت

فعالان تئاتر بیله سوار تجلیل شدند+عکس .

ارسال نظرات