خبرهای داغ:
حجت الاسلام تابش در آیین نکوداشت قیام خونین27دی57 در اندیمشک:
امام جمعه سربندر در این یادواره با اشاره به حماسه مردم اندیمشک در طول دوران انقلاب اسلامی گفت:مردم شهید پرور اندیمشک در ‏سال های شروع انقلاب اسلامی و سال های پس از پیروزی، حضور ارزشمند خود را ‏در صحنه ها نشان داده اند.‏
کد خبر: ۸۸۰۹۴۶۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
حجت الاسلام محمد تابش افزود:تقدیم صدها شهید در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان دهنده اعتقاد عمیق مردم اندیمشک است.
وی افزود: مقام معظم رهبری به سه گروه بطور مشخص فرمود انقلابی باشید، اول حوزه علمیه تهران، شورای نگهبان و مجلس بود و چند گزینه برای این انقلابی بودن مطرح کرد.
حجت الاسلام تابش تصریح کرد: از جمله چند مشخصه ای که برای انقلابی بودن مطرح کردند اینها بود، به ارمانهای انقلابی وفادار باشید و به آنها عمل کنید، از دشمن اطلاعت نکنید،  در مسیر خواسته های دشمن حرکت نکنید، جهاد کبیر انجام دهید،  تقوای سیاسی و دینی داشته باشید، قاطع و سجاع باشید ، این انلابی گری است.
حجت الاسلام محمد تابش در ادامه گفت: دولت ما با اقتصاد برخورد انقلابی ندارد، برخورد انقلابی اقتصاد مقاومتی است، نا امیدی دشمن از ضربه زدن به اقتصاد ماست ، اما آنها امیدوار شدند.
وی افزود : ما در آستانه انتخابات هستیم و باید به اشخاصی رای دهیم که انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند.

در ادامه این مراسم با خاطره گویی از آن روز و همچنین از خانواده های شهدای آن روز خونین ، تجلیل بعمل آمد.
پخش کلیپ و نماهنگ ، اجرای سرود انقلابی ، نمایشگاه کتاب از برنامه های جانبی این آیین بود.‏مردم اندیمشک در روز چهارشنبه سیاه 2 شهید، و در دوران انقلاب هشت شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس نیز یک هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.‏ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها